Talietje Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 kan je met een taxi meerijden zonder zelf te rijden? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 nee dit kan niet alleen bij VC en LCS als je in een missie Wasted bent staat er een taxi kaar om je naar de plek waar je de missie kunt starten Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Helaas niet, dit kon wel bij GTA Vice City, als je Wasted of Busted ben. Reageren
Pietje II Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Nee, in GTA: San Andreas niet. In GTA: VC of in GTA: LCS bijvoorbeeld kan je in een taxi meegaan wanneer je wasted bent geweest of bent gearresteerd. Edit: Oei, er waren me er al twee voor. :$ Bewerkt: 4 juni 2006 door Pietje II Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 en er was al een topic over klik geintje klik hier Reageren
Talietje Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 en gaat het echt niet met code, chat , mod? Reageren
Goliat Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Jarno is bezig aan een Hack, daarmee kan dit wel en daarnaast zitten er nog heel veel andere dingen bij. Als het allemaal klaar is dan, meer informatie in dit topic: -klik- Reageren
Donwell Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Wel is er een mod, waarbij je bij CJ's huis een auto, helikopter of motor met chauffeur die je dan op komt halen, je mag zelf weten wat voor auto, en die brengt je dan vanaf CJ's huis naar Angle Pine, dan naar San Fierro, dan naar Las Venturas en vervolgens weer naar CJ's huis. Als je wil kan ik hem opsturen... Bewerkt: 5 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Talietje Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) kan je dan wel met een bus meerijden? zonder die mod Bewerkt: 5 juni 2006 door tallex Reageren
Pietje II Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Nee, dat kan helaas ook niet. Ik weet niet wat er allemaal in die Hack geplaatst wordt, maar wie weet zou je dan wél als die Hack uit is mee kunnen rijden. Reageren
Talietje Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) ik hoop als er een nieuwe gta zou zijn dat dat wel zou kunnen en als je met de taxi meegaat je spullen dan in koffer kan doen. Bewerkt: 5 juni 2006 door tallex Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.