Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

nee :N dit kan niet alleen bij VC en LCS als je in een missie Wasted bent staat er een taxi kaar om je naar de plek waar je de missie kunt starten

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, in GTA: San Andreas niet. :N

In GTA: VC of in GTA: LCS bijvoorbeeld kan je in een taxi meegaan wanneer je wasted bent geweest of bent gearresteerd. ;)

Edit: Oei, er waren me er al twee voor. :$

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

Jarno is bezig aan een Hack, daarmee kan dit wel en daarnaast zitten er nog heel veel andere dingen bij.

Als het allemaal klaar is dan, meer informatie in dit topic: -klik-

Wel is er een mod, waarbij je bij CJ's huis een auto, helikopter of motor met chauffeur die je dan op komt halen, je mag zelf weten wat voor auto, en die brengt je dan vanaf CJ's huis naar Angle Pine, dan naar San Fierro, dan naar Las Venturas en vervolgens weer naar CJ's huis. Als je wil kan ik hem opsturen...

Bewerkt: door TcT MafIosO

kan je dan wel met een bus meerijden?

zonder die mod

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:

Nee, dat kan helaas ook niet. :N

Ik weet niet wat er allemaal in die Hack geplaatst wordt, maar wie weet zou je dan wél als die Hack uit is mee kunnen rijden. ;)

ik hoop als er een nieuwe gta zou zijn dat dat wel zou kunnen en als je met de taxi meegaat je spullen dan in koffer kan doen.

Bewerkt: door tallex

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...