Jump to content

Alcatel OT 565


.Sharingan

Recommended Posts

Het is een mobieltje van Alcatel. (Kut merk)

Hier wat info op de Telefoon :

Agendafunctie

Geïntegreerde digitale camera (Mpixels) : 0.3

Games : standaard spelletje

Intern geheugen (Mb) : 2

Gesprekstijd (uren) : 7.5

Gewicht (gram) : 92

MMS

SMS zenden en ontvangen

Standaard : ringtones, screensavers

Standby tijd (uren) : 275

Triband (900/1800/1900)

Video mogelijkheden

WAP-mogelijkheid

Afmetingen : 107 x 48 x 21 mm

Intelligente tekstinvoer functie

Trilfunctie

Handsfree speaker functie

Scherm : met 65.000 kleuren

+Punten

Nou eigenlijk geen een.

maar toch.

Simpel te bedienen.

Thats it

-Punten

Komen snel krassen op.

Batterij snel leeg.

Lelijke foto's

2mb geheugen

Is groot.

Centimeter Dik.

Foto's :

I_OT565.jpg

Bewerkt: door .Tales.
Link to comment
Delen op andere websites

Je ben er niet echt entousiast over. Maar hij lijkt me wel simpel te bedienen, wat je zegt. Je zegt dat er snel krassen op komen, alleen hoe gebruik je hem? Ben je er zorgvuldig mee, maar komen er toch snel krassen op? Of laat je hem rond slingeren? Ik heb een uitklapbare, en daardoor beschadigd het schermpje niet/nouwlijks. Alleen ik heb nog wel een 2e schermpje, waar de tijd op staat enz. Als ik hem in me broekzak heb zitten, dan zitten in die zak ook geen (fiets)sleutels. Daardoor blijft hij ook mooier. Ik heb ook een 0.3 camera en als ik de grootte op 160×120 zet, dan zijn ze wel mooi. Maar op 320×240 zijn ze lelijk. Het hangt dus af van de grootte van je foto's. En mijn telefoon is binnen 2 dagen gebruiken ook leeg. Dan laat ik hem ook bijna 24 uur aan staan. Dat is volgens mij ook normaal.

Het is gewoon hoe je ermee omgaat.

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb die mobiel ook!

ik vind dat ie ookwel snel is, vergeleken met die van me zus dan :puh:

hij heeft een groot scherm (die van me zus en pa zijn kleiner :D)

ik vind hem wel goed genoeg, en hij is niet duur!

Link to comment
Delen op andere websites

Je ben er niet echt entousiast over. Maar hij lijkt me wel simpel te bedienen, wat je zegt. Je zegt dat er snel krassen op komen, alleen hoe gebruik je hem? Ben je er zorgvuldig mee, maar komen er toch snel krassen op? Of laat je hem rond slingeren? Ik heb een uitklapbare, en daardoor beschadigd het schermpje niet/nouwlijks. Alleen ik heb nog wel een 2e schermpje, waar de tijd op staat enz. Als ik hem in me broekzak heb zitten, dan zitten in die zak ook geen (fiets)sleutels. Daardoor blijft hij ook mooier. Ik heb ook een 0.3 camera en als ik de grootte op 160×120 zet, dan zijn ze wel mooi. Maar op 320×240 zijn ze lelijk. Het hangt dus af van de grootte van je foto's. En mijn telefoon is binnen 2 dagen gebruiken ook leeg. Dan laat ik hem ook bijna 24 uur aan staan. Dat is volgens mij ook normaal.

Het is gewoon hoe je ermee omgaat.

Ik ga er heel zorgvuldig mee om.

Hij valt bijna Nooit. Hij zit altijd in mijn broekzak.

Tales :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook.

@.Tales. ik weet hoe het komt dat je batterij snel opgaat. Er staat hele tijd een G in beeld zeker? Dat betekent dat hij continu zoekt naar een GPRS Verbinding. Daardoor gaat de batterij in 1 dag op. Door middel van een code word de TV uitgeschakelt en dat G'tje ook. Ik heb de code nog, dus als je hem nodig hebt [->PB<-].

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook.

@.Tales. ik weet hoe het komt dat je batterij snel opgaat. Er staat hele tijd een G in beeld zeker? Dat betekent dat hij continu zoekt naar een GPRS Verbinding. Daardoor gaat de batterij in 1 dag op. Door middel van een code word de TV uitgeschakelt en dat G'tje ook. Ik heb de code nog, dus als je hem nodig hebt [->PB<-].

Ik heb de simpele versie, maar daar is de batterij ook zo mee op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook.

@.Tales. ik weet hoe het komt dat je batterij snel opgaat. Er staat hele tijd een G in beeld zeker? Dat betekent dat hij continu zoekt naar een GPRS Verbinding. Daardoor gaat de batterij in 1 dag op. Door middel van een code word de TV uitgeschakelt en dat G'tje ook. Ik heb de code nog, dus als je hem nodig hebt [->PB<-].

Ik heb de simpele versie, maar daar is de batterij ook zo mee op.

De code heb ik verstuurd naar .Tales. , maar hij heeft nog niet gereageerd. Heb jij ook continu die G in beeld?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...