Thabit Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 De wedstrijd van ADO Den Haag - PSV is gestaakt. Toen PSV een 2e doelpunt scoorde begonnen de ADO supporters scheidsrechter Temmink uit te schelden voor hoer! Net zoals bij ADO - Ajax. Temmink pikte het niet en staakte de wedstrijd, toen later een bus met aanhangers van PSV weggingen hadden ADO supporters de bus met stenen bekogeld, toen besloot de burgermeester de wedstrijd definitief te staken! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 Dat vind ik alleen maar goed dat het gestaakt is, de ADO aanhangers zijn veel te aggressief, en de spelersbus met stenen bekogelen slaat helemaal nergens op natuurlijk. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 schandalig is het gewoon, ik heb er geen woorden voor, hier in duitsland zie je zoiets niet hoor! :ph34r: de enige oplossing is dan ook 6 wed. zonder publiek en een boete van 24.000 eurie Reageren
Q Dude Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 Wat er is gebeurt is natuurlijk niet normaal! Maar wedstrijden zonder publiek spelen vind ik zelf een minder goed plan ookal is het wel rechtvaardig. Maar dit komt omdat ik bij de volgende ADO wedstrijd steward ben in het stadion en dan is er niks aan als de wedstrijd wordt gespeeld zonder publiek en dit is mijn eerste stage dus ja dan leer ik er ook niet echt veel van als er geen publiek aanwezig is tijdens de wedstrijd. Dus ik hoop dat ADO - FC Twente nog gewoon door gaat met publiek. Dit wil trouwens niet zeggen dat ik het met de supporters eens ben hoor helemaal niet!! Want dit gedrag mag gewoon niet. Reageren
Thabit Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 schandalig is het gewoon, ik heb er geen woorden voor, hier in duitsland zie je zoiets niet hoor! :ph34r: de enige oplossing is dan ook 6 wed. zonder publiek en een boete van 24.000 eurie Off topic: Duitsland? Woon jij in Duitsland? On topic: 24.000 euro? En wie moet dat betalen dan? Reageren
Trax Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 schandalig is het gewoon, ik heb er geen woorden voor, hier in duitsland zie je zoiets niet hoor! :ph34r: de enige oplossing is dan ook 6 wed. zonder publiek en een boete van 24.000 eurie On topic: 24.000 euro? En wie moet dat betalen dan? De club. ADO heeft er nooit wat aan gedaan, je zag gisteren ook op de persconferentie dat hún niets van plan zijn. Het bestuur is even asociaal als die 300 misdragende "fans". Reageren
The Outlaw Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 onbegrijpelijk dat ze niet gestraft worden! maar zo zit den haag wel in elkaar denk ik dan Nederland wordt wakker doe iets tegen zulke vandalen die onsportief hun club steunen(bij bayern zie je zoiets niet) en jij ik woon in Duitsland=Munchen Reageren
Tim14 Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 onbegrijpelijk dat ze niet gestraft worden! maar zo zit den haag wel in elkaar denk ik dan Nederland wordt wakker doe iets tegen zulke vandalen die onsportief hun club steunen(bij bayern zie je zoiets niet)en jij ik woon in Duitsland=Munchen :lol: Munchen? ben je ooit eens in het stadion van bayern munchen geweest? vind ik een van de mooiste van europa toch nog iets positiefs voor de duitsers Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 De wedstrijd van ADO Den Haag - PSV is gestaakt.Toen PSV een 2e doelpunt scoorde begonnen de ADO supporters scheidsrechter Temmink uit te schelden voor hoer! Net zoals bij ADO - Ajax. Temmink pikte het niet en staakte de wedstrijd, toen later een bus met aanhangers van PSV weggingen hadden ADO supporters de bus met stenen bekogeld, toen besloot de burgermeester de wedstrijd definitief te staken! Ik vind gewoon dat de club de de mensen levenslang stadion verbod geef. Als ze dat niet doen en ze doen er niks aan moeten ze uit de h*lland cas*no eredivisi3* worden gegooid Reageren
The Outlaw Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 onbegrijpelijk dat ze niet gestraft worden! maar zo zit den haag wel in elkaar denk ik dan Nederland wordt wakker doe iets tegen zulke vandalen die onsportief hun club steunen(bij bayern zie je zoiets niet)en jij ik woon in Duitsland=Munchen :lol: Munchen? ben je ooit eens in het stadion van bayern munchen geweest? vind ik een van de mooiste van europa toch nog iets positiefs voor de duitsers hahaha dat is dan een pluspuntje voor de nederlander, die mijn stadion zo mooi vindt mijn complimenten tim, de arena is zo gek nog niet :rolleyes: Reageren
cjsa Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 haden ze dan gescholden :huh: Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Ja inderdaad ja ado den haag had de scheidrechter temink uitgescholden. Ze zongen ook nog iets alleen dat is zeker niet voor herhaling vatbaar. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Daar ben ik het helemaal mee eens, petersmurfje, ik hou mijn hart ook vast als ADO weer moet gaan spelen, wat ik ook een goede straf vind als ze zo doorgaan dat ze uit de competitie gegooid moeten worden, iedere keer weer hetzelfde gezeik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.