Jump to content

Gevangene uit intro


Baffie

Recommended Posts

Ik doe sinds kort GTA3, en ik heb de intro gezien, maar die man die daar door de Colombian Cortel wordt meegenomen, die vindt ik best wel op de man uit de missie Liberator lijken. Argumenten daarvoor zijn:

1. Allebei aardig oud, grijs haar.

2. Hij wordt meegenomen door de Colombian Cortel, later moet je in de missie Liberator ook de man van de Colombian Cortel bevrijden.

3. Je moet de man van de Cortel bevrijden, in de intro zie je niet dat de man echt blij is dat hij wordt meegenomen, ook zeggen de Cortel nog tegen hem "...Señor Dickhead, it's no problem to kill you...", het kan zijn dat ze dit tegen de agenten hebben, maar evengoed tegen de man die ze meenemen.

4. Verder kom je hem nooit meer tegen.

Dus, wat denken jullie hiervan, (is dit al eerder gezegd), klopt dit, of zijn er aanwijzingen dat dit regelrechte onzin is?

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden Baffie, ik heb ook even gekeken en dit lijkt inderdaad te kloppen.

Hieronder even 2 screens om ze met elkaar te vergelijken:

De man die door de Colombian Cartel uit de Enforcer gehaald wordt in de intro:

maninbus4pr.jpg

De man die je in de missie Liberator van de Colombian Cartel moet bevrijden:

story29nb.jpg

Ze lijken inderdaad als twee druppels water op elkaar :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt. Op Engelse fora staat hij bekend als 'the Oriental Man' ('de Oosterling'), maar zijn preciese rol in het verhaal is onbekend. Je kunt hier meer over hem vinden.

Zo wordt hij ook genoemd in de missie Liberator, was dit al bekend, of is dit al eerder ter sprake geweest?

Ik heb dat artikel even gelezen, is wel grappig, voor de geïnteresseerden, dit staat er:

Elderly Asian Man Held

After Failing to Satisfy Immigration

Liberty Tree News Bureau

October 18th 2001 4:30pm EST

LIBERTY CITY (RS) - Amy Salzburg

The elderly Asian man who had caused a lot of confusion at our over-worked immigration service is due to be deported later this month after failing to satisfy the INS that he had a valid reason for entering the country.

As we reported, he turned up on a private plane from an unknown departure point somewhere in east Asia, without any of the necessary documentation, having neither a passport, nor a visa, nor a platinum credit card to bribe his way through customs. He has refused to claim asylum, or ask for refugee status, and speaks only three words of English, repeatedly to all questions -- "Love and Death." The man is not believed to be a Woody Allen fan, and the problem has baffled some of our finest government minds. As a result, the man is being transported to a high security penitentiary before being deported later in the month.

"This guy is clearly bad news" said Ray Mathers, Head of Immigration at Francis International. "He couldn't even show us where he was from on a map. What kind of idiot can't find where they live on a map? We don't need his kind in our country, thank you very much."

Vertaald:

Oudere Aziaat vastgehouden na mislukte immigratiepoging.

De oude Aziatische man die veel ophef had veroorzaakt over onze overwerkte immigratiedienst, wordt later deze maand overgeplaatst nadat hij er niet in was geslaagd de INS tevreden te stellen over zijn reden van verblijf in ons land.

Zoals gereporteerd, kwam hij aan van een privé-jet, vanaf een onbekende locatie, ergens in Azië, zonder ook maar enige benodigde documenten, niet eens een paspoort, visum of credit card om zo zijn weg naar buiten af te kopen met steekpenningen. Hij weigerde om asiel aan te vragen of om een vluchtelingenstatus te krijgen, en zegt slechts drie woorden engels, beantwoorde al de vragen met: "Liefde en dood". Men geloof niet dat de man een Woody Allen fan is, en hij heeft zelfs de slimste hersens uit de overheid op hol laten slaan. Hierdoor is de man overgebracht naar een zwaarbewaakt complex, voordat hij afgevoerd wordt, later deze maand.

Deze man is echt slecht nieuws zei Ray Mathers, hoofd van de immigratie-serviece op Francis International, hij kon ons niet eens laten zien waar hij vandaan kwam, kon zelfs niet eens zijn locatie op een plattegrond aanwijzen. Wat voor idioot weet nu niet eens zijn woonplaats van een plattegrond. Sorry, maar zulke mensen hoeven we niet in ons land, hartelijk bedankt.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet zeker, maar is dit ook niet de man van de sportschool ''cobra martial arts''in san fierro (SA) waarvan je die karate moves leert? :?

Dat lijkt mij ook niet, niet iedere Aziaat kan marital arts, en die uit de sportschool in San Fierro is ook dezelfde als de "snakehead" uit één van de missies van Wu Zi Mu, dat lijkt mij dus niet. Verder kan die wel praten en dat kan de man uit de intro nauwelijk, op "Love and Death" na dan...

Link to comment
Delen op andere websites

Die oude man is volgens mij diegene die bij Donald Love, voordat 'ie verdween, als "gym" instructeur bezig was. Donald Love was toch ook bezig met het opzetten van verschillende gangs tegen elkaar: bv. Colombian Cartel tegen de Yakuza. Misschien dat ze hem daarom ook gevangen namen (De Colombian Cartel).

Link to comment
Delen op andere websites

Die oude man is volgens mij diegene die bij Donald Love, voordat 'ie verdween, als "gym" instructeur bezig was. Donald Love was toch ook bezig met het opzetten van verschillende gangs tegen elkaar: bv. Colombian Cartel tegen de Yakuza. Misschien dat ze hem daarom ook gevangen namen (De Colombian Cartel).

Het is niet bekend voor welke gang Donald Love is, hij wil wel een gangwar ontknopen door een Colombian Cortel aanslag te plegen, maar voor de Colombian Cortel is hij ook niet omdat je die Oude kerel moet bevrijden uit de handen van de Cartel, dat hoef je niet te doen als Yakuza verkleed zijnde of zoiets. De gangs hebben al oorlog nadat je Kenji vermoordt hebt als Cartel voordoende.

De reden waarom de Colombian Cortel de man gevangen nam op de Callahan Bridge is onbekend, vóórdat de Yakuza en Cartel oorlog krijgen is Donald Love volgensmij nog gewoon een neutrale man.

Of heeft LCS daar een verklaring voor?

Link to comment
Delen op andere websites

De reden waarom de Colombian Cortel de man gevangen nam op de Callahan Bridge is onbekend, vóórdat de Yakuza en Cartel oorlog krijgen is Donald Love volgensmij nog gewoon een neutrale man.

Of heeft LCS daar een verklaring voor?

Die Oosterse man komt naar mijn weten nergens in LCS voor.

Link to comment
Delen op andere websites

De reden waarom de Colombian Cortel de man gevangen nam op de Callahan Bridge is onbekend, vóórdat de Yakuza en Cartel oorlog krijgen is Donald Love volgensmij nog gewoon een neutrale man.

Of heeft LCS daar een verklaring voor?

Die Oosterse man komt naar mijn weten nergens in LCS voor.

neej hij komt niet in LCS voor :N

Link to comment
Delen op andere websites

De reden waarom de Colombian Cortel de man gevangen nam op de Callahan Bridge is onbekend, vóórdat de Yakuza en Cartel oorlog krijgen is Donald Love volgensmij nog gewoon een neutrale man.

Of heeft LCS daar een verklaring voor?

Die Oosterse man komt naar mijn weten nergens in LCS voor.

neej hij komt niet in LCS voor :N

Toch zou je een verhaal uit LCS als verklaring kunen gebruiken, Donald Love laat in LCS de uit Vice City bekende Avery Carrington vermoorden, die op dat moment van de Colombian Cartel is, de Cartel mag daarna logischerwijs Donald Love niet meer, je zou de gevangenname van de "Oriental Man" als vergelding kunnen zien die de Cartel gebruiken op Donald Love nadat hij één van hun kopstukken (Avery Carrington) om heeft laten brengen.

Nog even overzicht om duidelijk te maken:

Vóór 1998 - Donald Love en Colombian Cortel neutraal tegenover elkaar

1998 - Avery Carrington is van de Colombian Cortel

1998 - Donald Love laat Avery Carrington van de Colombian Cortel uitschakelen.

Ná 1998 - Colombian Cortel heeft "ruzie" met Donald Love

2001 - Om wraak te nemen voor Avery Carrington neemt de Colombian Cortel een vriend van Donald Love gevangen

2001 - Om de Cartel te benadelen zorgt Donald Love voor een gangoorlog tussen Yakuza en Colombian Cartel

2001 - Donald Love laat de Oriental Man door Claude bevrijden, en heeft zo z'n vriend terug.

Zou dit iets zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

kan best maar Avery Carrington is niet van de Colombian Cartel hij staat onder bescherming van de Colombian Cartel en werkt voor de Panlantic

Als je beschermeling gedood wordt, probeer je toch ook wel wat terug te doen, in ieder geval hadden Avery Carrington en de Colombian Cartel een "positieve relatie", als je het zo mag noemen, als hij dan vermoordt wordt, is het logsich dat ze iets terug willen doen, en dus pakken ze Donald Love z'n beschermeling, de "Oriëntal Man"/

Link to comment
Delen op andere websites

kan best maar Avery Carrington is niet van de Colombian Cartel hij staat onder bescherming van de Colombian Cartel en werkt voor de Panlantic

Als je beschermeling gedood wordt, probeer je toch ook wel wat terug te doen, in ieder geval hadden Avery Carrington en de Colombian Cartel een "positieve relatie", als je het zo mag noemen, als hij dan vermoordt wordt, is het logsich dat ze iets terug willen doen, en dus pakken ze Donald Love z'n beschermeling, de "Oriëntal Man"/

:Y goede reden Baffie :Y

zo kan R* het bedoeld hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...