Jump to content

Beste tennisser bij mannen én vrouwen


Jon-asses

Wie is de beste tennisser?  

31 leden hebben gestemd

  1. 1. Beste tennisser bij de mannen

    • Federer
      20
    • Nadal
      6
    • Hewitt
      0
    • Moya
      0
    • Davidenko
      2
    • Nalbandian
      1
    • Roddick
      0
    • Ljubicic
      0
    • Blake
      0
    • Ander, namelijk ...
      1
  2. 2. Beste tennister bij de vrouwen

    • Mauresmo
      2
    • Clijsters
      11
    • Henin
      8
    • Sharapova
      7
    • Davenport
      1
    • V. Williams
      1
    • Dementieva
      0
    • Petrova
      0
    • Pierce
      0
    • Ander, Namelijk...
      0


Recommended Posts

Dus dit is een poll over de beste Tennisser nu.

Ik heb al gezocht met de zoekfunctie en ik vond niets dergelijks, anders sorry :puh: .

Ikzelf vind bij de mannen Roger Federer :Y , want niemand kan hem bijna kloppen alleen soms eens een uitzondering en Nadal op gravel maar anders is hij oppermachtig, Nadal daaraantegen is alleen op gravel oppermachtig.

Bij de vrouwen vind ik Kim Clijsters, ze is ook diegene met de meeste regelmaat en kan op alle ondergronden wel wat presteren :Y , ze heeft ook de mooiste techniek vind ik persoonlijk.

Ik ben wel benieuwd naar jullie meningen :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard is de beste tennisser federer, daar is geen twijfel over mogelijk...

Bij de vrouwen vind ik Mauresmo het beste, al presteerde ze gisteren niet echt goed, waardoor ze uit Roland Garos ligt :N

Link to comment
Delen op andere websites

Mannen:

Federer zonder twijfel. Hij is nu de te kloppen man en ik ben benieuwd wie hem bij kan blijven qua spel. Maar iig geen twijfel over Federer.

Vrouwen:

Henin, Hier heb ik ook geen twijfel bij. Deze belgische tenniser is zo een krachtige vrouw. Ze heeft een uitstekende techniek en conditie. Perfecte tennister.

Wat ik niet snap is dat alle belgen Clijsters zeggen met als reden ze is belg, Henin is ook een belg en is als onderlinge duels vaak beter. Maarja, jullie mening ;) .

Ikkes.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de mannen:

Er is maar een man. Roger Federer is de man. Hij heeft bijna alle grote toernooien gewonnen. Hij kan alles. Hij heeft een goede service, de goede slagen in huis en mentaal is hij sterk. Hij is op weg om een legende te worden.

Bij de vrouwen:

Justine Henin-Hardenne is de beste tennister bij de vrouwen. Ze is redelijk allround en heeft de goede slagen in huis. Ze heeft een vechtersmentaliteit. Het kan mij niks schelen dat zij niet sympathiek overkomt. Het gaat tenslotte wat je op de tennisbaan laat zien.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik niet snap is dat alle belgen Clijsters zeggen met als reden ze is belg, Henin is ook een belg en is als onderlinge duels vaak beter. Maarja, jullie mening ;) .

Ikkes.

Ik stem op Kim Clijsters NIET vanwege ze vlaams is ofzo nee, ik stem op haar omdat ze meer all-around is en ook sympathieker en sportiefer is (in de zin van toegeven wanneer het buiten is). Henin is natuurlijk ook een toptennister en ik ben ook blij als ze een tornooi wint, want ze is tenslotte Belg. Maar Kim Clijsters zie ik gewoon liever spelen :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik niet snap is dat alle belgen Clijsters zeggen met als reden ze is belg, Henin is ook een belg en is als onderlinge duels vaak beter. Maarja, jullie mening ;) .

Ikkes.

Clijsters heeft nu 10 keer van Henin gewonden en andersom ook dus daar valt niet over te discusieëren.

Clijsters staat ook hoger op de WTA (dat was het toch he?) ranglijst dan Henin. Ik ga dus voor Clijsters, en bij de mannen Nadal.

Link to comment
Delen op andere websites

Mannen: Nadal natuurlijk.

20 jaar en dan al 2e op de wereldranglijst. Hij is de Valentino Rossi op het centrecourt

Vrouwen: Clijsters

Gaat met bijna elke slag voor een winner, toptennisser!

Link to comment
Delen op andere websites

mannen: federer: Ik vind hem veel completer dan nadal die wel 1 van de beste ooit is op gravel. Maar bij mij is het algemene het belangrijkste.

vrouwen: Henin: Ze heeft alles om een superkampioein te worden. De laatste tijd is ze ook heel slim met haar lichaam tegenover Clijsters.

Clijsters staat mischien hoger op wta maar dat is gewoon omdat ze meer toernooien speelt dan henin. Henin speelt bijna alleen de belangrijkste maar daar scoort ze bijna altijd beter dan Clijsters.

Link to comment
Delen op andere websites

Rafael Nadal:Hij was al sinds mn 10 de nog mn fan..!!

Hij is ontzettend goed en heeft federer gewonnen in de finale

Sharapova:Zij is ook een van de beste

zij tennist goed is in topform

ik vind haar gewoon goed

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...