Jump to content

LCS uit in VS


Gunslinger

LCS Kopen?  

24 leden hebben gestemd

  1. 1. Ja Of Nee?

    • Ja, dat was ik toch al van plan.
      13
    • Nee, dat was ik toch al niet van plan.
      5
    • Ja, nu ben ik overtuigd!
      2
    • Nee, ik haak maar af...
      4


Recommended Posts

Hoewel het mij nog niet helemaal duidelijk is of LCS nu al uit is in Europa (Je hoort mensen zeggen dat ze hem al hebben), is ie in ieder geval uit in de VS.

Als ik grote Amerikaanse sites bekijk, zie ik helaas dat de game toch wat teleurstellend kan zijn. Zelfs de graphics zijn een regelrechte port van de PSP versie, met alleen een hogere resolutie. Dat valt ook goed te zien op de (tien) vrijgegeven screenshots. Verder wordt het ontbreken van de MP mode ook als een minpunt gezien, en dat kan ik goed begrijpen.

Hoewel ik Amerikaanse sites als GameSpot en IGN erg vertrouw, wacht ik liever op wat Nederlandse reviewcijfers.

Op GameRankings.com kunnen je het gemiddelde cijfer bekijken van een paar Amerikaanse sites bij elkaar. Met een 8.3 doet het spel het niet slecht, maar het is wel een laag cijfer voor een GTA game vind ik. Maar misschien is daar ook wel een reden voor... We zullen wel zien.

Gaan jullie Liberty City stories na het lezen van bovenstaand punt en het bekijken van Amerikaanse reviews nog steeds kopen, of juist niet? Ik weet nog niet, zoals ik al zei, ik wacht op reviews van eigen bodem. :)

Link to comment
Delen op andere websites

het wordt een egte Flop geloof me.Zelfs Vice City is nog beter dan die spel. LCS zou wel leuk zijn als er een MP mode op zat maar dat heeft ie amper. :N zelfs de graphics zijn vaag. Rockstar Games mag wat mij betreft er een San Andreas Stories van maken . :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop hem zowiezo, hoe slecht ie ook is :Y

Een echte GTA fan heeft natuurlijk alle GTA's :D

Maargoed, je vraag vraag was of ie al uit is in Europa, dat weet ik eigenlijk niet. Normaal gesproken zou hij morgen in de winkel moeten liggen. Maar San Andreas (ps2 versie) lag ook al 1 dag eerder dan de release in de winkel (28 october 2004 inplaats van 29 october 2004)

Ik ben vandaag niet naar de gamewinkel bij ons in de buurt geweest, maar ga morgen wel even kijken en hem dan gelijk kopen :)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

het wordt een egte Flop geloof me.Zelfs Vice City is nog beter dan die spel. LCS zou wel leuk zijn als er een MP mode op zat maar dat heeft ie amper. :N zelfs de graphics zijn vaag. Rockstar Games mag wat mij betreft er een San Andreas Stories van maken . :ch:

Eerst had je SA ook enkel voor de playstation 2 en is hij daarna uitgekomen voor de PC en Xbox. En was er tussen die versies zo'n groot verschil? Ik dacht het niet... Is ook een succes geworden, dus ik vat je standpunt echt niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem wel kopen, maar is er echt niets veranderd buiten de graphics???

Dus geen heli's...?

Er wordt niets over verteld in de reviews die ik tot nu toe gelezen heb... Ik zou er dus maar niet van uit gaan.

Persoonlijk vind ik matige graphics niet zo'n probleem, maar wel als een ontwikkelaar eerst laat zien best wel mooie graphics te kunnen produceren op de PS2 (Denk aan GTA:SA), dan vind ik matige graphics wel een degelijk minpunt.

Ook ik vind het jammer dat de MP mode geschrapt is, maar Rockstar heeft als een van de redenenen gegeven dat de MP mode niet in de stijl van GTA:LCS / Liberty City past. De reden waarom de mode wel in de PSP versie zat, is omdat de PSP meer gemaakt is om "snel even een potje op te spelen", en daar is de MP mode ook voor ontwikkeld. Daar zie ik ook wel het gelijk van in, laten we maar wachten op GTA IV, misschien heeft die een echt goede MP. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ut is en blijft gwoon een reteged spel :Y

maar nou heb ik nog een vraagje.. waarom staat op al die sites van winkels dat ie pas op 23 juni uitkomt en hierow dat ie vandaag uit komt :?

iemand heeft voor mij bij zo`n gamewinkel gekeken en daar zeiden ze dat ie 23 juni uit zou komen :? dus nou weet ik ut ook nie meer wanneer die uitkomt..

Bewerkt: door klok
Link to comment
Delen op andere websites

ut is en blijft gwoon een reteged spel :Y

maar nou heb ik nog een vraagje.. waarom staat op al die sites van winkels dat ie pas op 23 juni uitkomt en hierow dat ie vandaag uit komt :?

iemand heeft voor mij bij zo`n gamewinkel gekeken en daar zeiden ze dat ie 23 juni uit zou komen :? dus nou weet ik ut ook nie meer wanneer die uitkomt..

Ja, dat had ik ook gehoord. Ik hoop dat het niet waar is. Ik ga vanmiddag wel even naar de gamewinkel bij ons in de buurt en dan vraag ik het wel even.

Hopelijk is ie er wel vandaag....

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt er gerust half juni van maken. Ik denk dat de meeste winkels tussen 9 en 15 juni uit. Voordat echt alle winkels het spel in huis heeft dan duurt het wel even vandaar kun je denk ik wel op 15 juni rekenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...