Jump to content

Ik zoek een tut om auto's te tekenen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben een tut aan het zoeken om een auto te tekenen. Ik had opeens zin in auto's tekenen maar ik woyu wel wat verandering. Niet steeds die platte 2d plaatjes. Ik heb al 1 auto getekend maat die is nogal hoekig. Kan iemand dat uitleggen? Een tut is ook goed ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb in ieder geval wel een Tut voor je waarin je kan zien hoe je uitlaten kunt tekenen. Die is hier.

Je kunt ook een stukje van een auto zien, misschien kun je daaruit nog wat afleiden.

Wat ook gewoon heel belangrijk is, om gewoon zelf veel te expirimenteren, en zo je eigen stijl te ontwerpen.

Ga maar na hoe beroemde schilders zijn begonnen. Het is oefenen, oefenen en nog eens oefenen!

Veel succes! ;)

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

... Ik ga strx naar iemand die best wel goed kan tekenen, dus ik ga het daar maar vragen. En daarvan míjn stijl maken :puh:

Geplaatst:

Ga bij Google voor een mooie getunde auto kijken. Als je een mooie hebt gevonden; om na te tekenen kun je dat eens proberen. Probeer schematisch te tekenen en niet in detail. Misschien krijg je dan een mooie auto(vorm),,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...