Mazzeltje Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Rct 3 en zoo tycoon 2 heb ik helaas ook allang!Maar juiched is dat echt zo leuk? en weet je nog meer tycoon games dan? Er komt ook een nieuw dierentuin spel uit. Namelijk: WildLife Park 2. Hij komt uit op 30-06-2006 . En volgens de orginele site is dit speel beter en uitgebreider dan Zoo Tycoon 2. Hier is de Link naar de site: http://www.wildlifepark2.com/eng/news.html Er staat zelfs dat je al een Demo kunt spelen. Reageren
SilverDust Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 (bewerkt) Hier een game: Fish Tycoon Er is ook een demo: Fish Tycoon Demo Als je het leuk vind kan je hem kopen op marktplaats voor 2,50 Euro. Als je hem bij een echte site bestelt kost hij 19,95. Verder heb je geen Cd nodig. Op marktplats of op een echte site kan je een licentie kopen. Op marktplaats, geeft de man ook een code die werkt. Ik weet niet of ik dit mocht vertellen van die man op marktplaats.nl. Als het niet mag stuur een Pm en ik delete de tekst (Of eventueel een Mod, Gmod Admin) SD Bewerkt: 12 juni 2006 door SilverDust Reageren
~Mario~ Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 (bewerkt) Nee is er geen sim city 3d ofzo? Bewerkt: 19 januari 2007 door ~Mario~ Reageren
nick11123 Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 SimCity 4 die is er wel hier de site klikkie Reageren
~Mario~ Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Ja bedankt ik weet momenteel ook geen goede games meer! Ik denk dat ik Rollercoastertycoon 3 eerst helemaal ga uitspelen. Reageren
ShortY- Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Aangezien je op dit forum zit, en je waarschijnlijk ook GTA:SA hebt, dan kun je ook eens MTA:SA proberen, dit is een multiplayer mod voor GTA:SA en het doel is: Racen, dus wat jij leuk vind: Klik hier voor de site van MTA:SA en bij download om het te downloaden, ook kun je veel informatie vinden op het MTA:SA forum van GTAF. Misschien kende je het al, maar zo niet; het is helemaal gratis te downloaden, en voor de meeste erg leuk om te spelen. Veel succes met het zoeken. Reageren
Lintworm Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Speel gewoon Theme hospital, Rollercoaster Tycoon...zwaar relax Reageren
~Mario~ Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Theme hospital wat is daarvan de nieuwste versie? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Theme hospital wat is daarvan de nieuwste versie? Ik heb even gezocht: Download Theme Hospital th_patch.zip Download Theme Hospital hospital.zip Als je die patch dus instaleert zul je de nieuwste versie krijgen denk ik. Ik ben verder geen andere patches tegen gekomen. Reageren
Lintworm Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Theme hospital is niet nieuw, spel is van 1997. 2d schuinboven aanzicht Reageren
~Mario~ Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Ooh die versie, tja dan heb ik hem al, ik dacht misschien was er al een nieuwere uit. Maar inderdaad dat was een hele leuke game, Nog iemand anders een game? Reageren
Lintworm Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Burnout Revenge - PGR3 voor race-games Hitman: Blood Money is zwaar relax! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Is die leuk dan Hitman blood money? DAt is toch alleen maar schieten? Reageren
Lintworm Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Nee, Hitman is een huurmoordenaar. je werkt met wurgkoorden,snipers,sluipend moorden,messen. Alles wat een sluipschutter gebruikt. Download de demo en oordeel zelf. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Ik vindt de game wel mee vallen hoor! maar weet je toevallig nog iets? Bewerkt: 15 juni 2006 door searagent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.