Blu3ice Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Hallo, ik zat onlangs op school wat in het register te snuisteren en ik heb gevonden hoe je de processornaam kan veranderen! Mini-tutorial: Open regedit Ga naar HKEY Local Machine Hardware Description System Central Processor 0 of 1 (je kan kiezen, maar onthoud je keuze wel!) En dan navigeer je naar de sleutel ProcessorNameString Verander de naam (schrijf eerst de originele ergens op!!!!) Screenshot (let op de processornaam, het is een detail): Succes ermee! Blu3ice Bewerkt: 11 juni 2006 door Blu3ice Reageren
RonaldVC Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Leuk, maar wat heb je eraan... Helemaal vanwege het risico als je het fout doet.... Reageren
Robin2130 Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Leuk, maar wat heb je eraan... Helemaal vanwege het risico als je het fout doet.... Je moet eens niet zo synisch zijn, als mensen niet weten wat ze doen moeten ze hier ook niet aan gaan beginnen. Ik heb het uitgeprobeerd, wel grappig dat dan kan. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Leuk, maar wat heb je eraan... Helemaal vanwege het risico als je het fout doet.... Ik heb het eigenlijk gewoon gepost om te laten zien dat het kán! Bewerkt: 11 juni 2006 door Blu3ice Reageren
RonaldVC Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Leuk, maar wat heb je eraan... Helemaal vanwege het risico als je het fout doet.... Je moet eens niet zo synisch zijn, als mensen niet weten wat ze doen moeten ze hier ook niet aan gaan beginnen. Hoezo "eens" niet zo cynisch?! Mijn post heeft daar helemaal niets mee te maken.. Dan kan ik op mijn beurt zeggen dat je niet meteen altijd in de verdediging moet schieten, en niet alles uit een negatief oogpunt moet lezen. Ik vroeg me af wat het nut ervan is, en dit: Ik heb het eigenlijk gewoon gepost om te laten zien dat het kán! is voor mij een bevredigend antwoord..Simpel toch? Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Misschien kan je dit soort tut's beter HIER posten. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Misschien kan je dit soort tut's beter HIER posten. Ik zal er de volgende keer rekening mee houden, bedankt! @Robin 2130 en Ronald VC: discussieer aub per PM, niet in een topic. Dank u Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Het is misschien een domme vraag hoor, maar wat is er nu precies veranderd in het plaatje? :$ Reageren
Robin2130 Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Het is misschien een domme vraag hoor, maar wat is er nu precies veranderd in het plaatje? :$ Nou er staan Intel pentium 5 maar dat moet 4 zijn, dat is de verandering van de processornaam. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Het is misschien een domme vraag hoor, maar wat is er nu precies veranderd in het plaatje? :$ Nou er staan Intel pentium 5 maar dat moet 4 zijn, dat is de verandering van de processornaam. Yep Maar je kan alles veranderen, zo kan je bv. AMD PENTIUM 4 zetten of zo, of je kan 8.2 GHz zetten. Probeer maar... Bewerkt: 11 juni 2006 door Blu3ice Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Aanschouw de nieuwe Vintel Zentium Bewerkt: 11 juni 2006 door wizkid4590 Reageren
ikt Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Als die processor bestond......... Dan zou je alle recente spellen moeten downtunen Reageren
Robin2130 Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Yep Maar je kan alles veranderen, zo kan je bv. AMD PENTIUM 4 zetten of zo, of je kan 8.2 GHz zetten. Probeer maar... De snelheid? waar dan? bij welke sleutel moet ik wezen dan? Reageren
Jarno Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Zo kan je vanalles in zelfde tablad veranderen met programma's of regedit. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Maak kennens met mijn Blue Gene/L (ter informatie de Blue Gene/L is de snelste computer ter wereld, hij heeft 1.024 proccesoren en draait op 280,6 teraflop ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.