Jump to content

no fly zone in de nieuwe map


webbes

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • victor88

    6

  • Spike

    5

  • Q Dude

    4

  • gta player

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik zeg niet dat het het is maar het begint er toch op te lijken

en wat gebeurd er als je er wel over heen vliegt??

we zullen het snel weten

ik heb er nix over gehoord

maar lijkt me wel lauw we zullen zien of het er is en wat er gaat gebeuren als het er wel is.

nog 9 dagen w88 :D

Link to comment
Delen op andere websites

THE UNDERDOG (gast)
waar hebben we het over? :huh:

De titel van de topic. Als je over de zogeheten No Fly Zone vliegt wat zal er dan gebeuren.

Is dr een No Fly Zone dan? :unsure:

ja precies mischien is die er wel niet en vlieg je gewoon de hele tijd door teerwijl je alleen maar water en geen land ziet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ok hier even voor de duidelijkheid een plaatje van de kaart met de noflyzone er op gemakeerd. Ik denk zelf dat dit een grote legerbasis is en dat je misschien wel er wapens kan stelen ,auto's (jeeps misschien!! *kwijl*) vrachtwagens en heli's en misschien ook wel vliegtuigen.

post-19-1098281670.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

In die nieuwe trailer zie je CJ uit een vliegtuig springen dat explodeert, dan zie je hem aan de parachuut hangen en zie je in de achtergrond die no fly zone

Hier heb je een plaatje:

Untitled9.jpg

Het is niet echt scherp maar het is wel die no fly zone, je ziet links die big ear schotel of zo. Op de officiele site stond dat bij die schotel mensen zonder oren werden geboren, misschien heeft dit iets met elkaar te maken??

Misschien werd het vliegtuig wel uit de lucht geschoten, omdat het over de no fly zone vloog...

Als iemand een scherpere foto heeft kan diegene dat dan ff posten. Ik ben benieuwd wat dat voor een gebied is...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...