Dio Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 inderdaad.. het zou zeker goed kunnen zijn dat het vliegtuig is neergeschoten en tot ontploffing is gebracht.. want ik kan zo 1..2..3 geen andere reden bedenken.. jaa mss een bom in het vliegtuig ofzo :rolleyes: Reageren
pluutje Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Het zou ook gewoon een missie kunnen zijn en dat CJ het vliegtuig zelf opblaast. Maar wel verdacht dat het precies boven de No-Fly zone gebeurt :rolleyes: Reageren
gta player Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 ik denk dat het wel waar is over die no fly sone. bij vice city schoten ze ook als je er met een helikopter over vliegt. Reageren
Spike Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 ik denk dat het wel waar is over die no fly sone.bij vice city schoten ze ook als je er met een helikopter over vliegt. ja, maar hij ging niet kapot (bij mijn dan). :rolleyes: Reageren
gta player Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 tuurlijk wel ze schoten met m16 guns Reageren
Spike Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 tuurlijk welze schoten met m16 guns als ik zeg dat het niet is dan is het zo bij mijn <_< . Reageren
victor88 Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 tja vice city was heel goed bewaakt ze schoten al op je als je langs reed :angry: Reageren
gta player Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 oke ik geloof je zal deze buggy http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/sc...s.html?page=155 ook iets met het leger te maken heeft? Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 maar nog ff over de basis in het egt schieten ze tog ook niet vliegtuigen uit de lucht als ze over een legerbasis vliegen dus dit is dan tog eigelijk wel fake Reageren
gta player Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 ja maar je moet er wel rekening mee houden dat cj een crimineel is he. Reageren
victor88 Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 oke ik geloof jezal deze buggy http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/sc...s.html?page=155 ook iets met het leger te maken heeft? ik zie wel een groene mouw van de bestuurder en iets van een legertruck Reageren
Spike Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 ja wat zal dat toch moeten zijn die nofly. :rolleyes: weet je wat ik denk we w8en gewoon tot dat we het zelf kunnen ontdeken/spelen . iemand zij recht boven las v zie je ook de naam military staan , dus ja nu is het niet moeilijk meer :lol: . Reageren
Q Dude Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 maar nog ff over de basis in het egt schieten ze tog ook niet vliegtuigen uit de lucht als ze over een legerbasis vliegen dus dit is dan tog eigelijk wel fake hoe weet jij dat nou ben jij ooit eens met een vliegtuig dan over een legerbasis gevlogen? Maar in amerika doen ze dat wel hoor want er zijn genoeg dingen die de amerikaanse regering geheim wil houden. Reageren
victor88 Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 ik denk dat we hier nog mooie missies krijgen Reageren
TranceJunkie Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Kan je nou wel of niet gewoon ook voor de lol parachutespringen?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.