Donwell Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Ik heb een vraagje: kan de klep van de Slamvan (achterop) ook open? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 (bewerkt) Um volgens mij is dit al een keer gevraagt. Maar nee dat kan bij geen enkele auto. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=28994 Bewerkt: 12 juni 2006 door denkaanhenk Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Behalve als je achteruit ergens tegenaan rijdt, dan kan de achterbak open vliegen Reageren
Puma Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 bij vice city bij die bankoverval doet die bolle ook de achterbak open maarja of dat hiermee te maken heeft... >>> Door Dizzee: Nee inderdaad, dit is niet het vc forum... Jij mag wel eens ontopic beginnen posten, want ik zie je vaak onnuttige dingen posten <<< Reageren
Donwell Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Ok. Want ik zag een keer een wagen van Typhoon en toen zag ik dat hij een getunede wagen heeft, en daar was de achterbak open (lag een x-box in). Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Ok. Want ik zag een keer een wagen van Typhoon en toen zag ik dat hij een getunede wagen heeft, en daar was de achterbak open (lag een x-box in). Nee dat kan niet standaard in het spel. Dat was een mod, als je die wil downloaden kun je hem >hier< vinden. Als je eerst wat screenshots wil zien, moet je >hier< even kijken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.