Jump to content

Cap the collector


rubinho_gtaIII

Recommended Posts

Er staat een tijdje, maar ik ben na 2 uur nog stééds niet gebeld:(

Welke bedrijven(missies) heb je afgerond? Heb je de missie Cap the Collector gehaald? Zo ja, dan zou je het telefoontje moeten krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ook bijna alle submissies (80%) gedaan hebben dacht ik, hieronder vallen missies van Avery Carrington, Phil Cassidy, Love Fist, Mitch Baker, Auntie Paulet, Mr. Black en Umberto Robina, deze missies zijn niet rechtstreeks aan het verhaal verbonden, maar spelen toch een redelijk grote rol in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb 5 bedrijven uitgespeeld, maar de zijmissies kom ik niet verder bij avery carrington's top fun heli

Je bedoeld waarschijnlijk de missie "Demolition Man"

Als je de pc versie hebt kun je vragen of iemand de missie voor je wil doen in het Aanvraag topic

Dit is wat er op wikiGTA over de missie staat:

Je moet naar de Top Fun bus gaan die zo'n honderd meter verderop geparkeerd staat. Als je in de bus stapt zul je een uitgebreide uitleg krijgen over de missie, de besturing van de RC Goblin waarmee de missie gedaan moet worden, de zwakke plekken van de beveiliging en de locaties waar de bommen geplaatst moeten worden. Hierna kun je beginnen. Aangezien het de eerste keer is dat je een helicopter bestuurt zal het waarschijnlijk nog wel voor wat probleempjes zorgen, maar na wat oefenen moet het vast lukken. Je hebt zeven minuten om alle bommen te plaatsen. Manouvreer de heli in de richting van één van de bommen, hij zal hem automatisch oppakken. Vlieg meteen richting de bouwplaats waar de bouwvakkers de heli zullen opmerken en neer proberen te halen met hamers. Ga laag vliegen, een beetje schuin en je maait ze zo neer met de rotor van de heli. Ga meteen helemaal door naar de vierde verdieping. Op de tweede verdieping zul je te maken krijgen met beveiliging die uitgerust is met pistolen. Probeer deze bewakers ook meteen uit te schakelen voordat ze je heli in vuur en vlam zetten. Ga naar je doelwit op de vierde verdieping toe en laat de bom vallen met de daarvoor aangewezen toets die je gezien hebt bij de uitleg. Laat je de bom perongeluk op een verkeerde plek vallen, dan kan je hem alsnog oppakken door er laag boven te hangen. Hang je eenmaal boven de goede locatie, ga dan meteen terug helemaal naar beneden.

Vlieg terug naar de plek waar de bommen liggen en pak de volgende bom op, plaats hem in het gebouw en herhaal dit met de overige bommen. Al met al lijkt dit veel tijd te kosten, maar na oefening zal dit steeds makkelijker gaan. Meteen nadat je de laatste bom geplaatst hebt, zal het gebouw ontploffen en is de missie behaald.

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd gebeld nadat ik de eerste Importlijst bij Sunshine auto's had voltooid

Dat kan. Als je namelijk de eerste lijst hebt voltooid, heb je het bedrijf al gehaald zegmaar. De Sunshine Auto showroom word dan namelijk een asset. De andere drie lijsten zijn er alleen om de 100% te kunnen halen en nieuwe auto's te unlocken. Ook kun je telkens (na het voltooien van een lijst) meer geld per dag ophalen bij de Sunshine Auto showroom.

Om Cap the Collector te kunnen doen moet je minimaal vijf bedrijfen voltooid hebben, inclusief The Printworks. Dus als het goed is heb je ook al vier andere bedrijven voltooid. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...