Dead-Dodo Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 ik zoek het font(of fonts) van dit plaatje Reageren
Jon-asses Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Met hulp van Flitskikker weet ik dat de tekst 'Need For Speed' getypt is met het lettertype Serpentine bold Italic . De tekst van 'Carbon' is schijnbaar een ander lettertype, maar ik heb het eens bestudeerd en volgens mij is het gewoon hetzelfde. Alleen is 'Need for Speed' in het schuin gedrukt en 'Carbon' is gewoon vergroot en niet in het schuin. Het kan een ander lettertype zijn, maar ik heb er geen beter lettertype voor kunnen vinden. Reageren
Proximitus Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Weet iemand welk lettertype word gebruik voor die R? Reageren
Mastertuner Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Zou iemand mij kunnen vertellen welk lettertype dit is: Alsvast bedankt! Iemand.. Edit Deze dus: Dit is Bubble Club Ik heb hem even in een .rar bestandje gestoken in de bijlage Reageren
.Djanick Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 weet iemand mss deze font!?! Reageren
Cenzy Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Heej , weet er iemand een font dat je zo letters in een ronde kan zetten ? ( check handtekening ) Alvast Bedankt Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Weet iemand welk lettertype word gebruik voor die R? Ja, dat is Helvetica Bold Italic. PM mij voor download. Reageren
luisfigomg Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 weet iemand welke font's deze zijn? bvd Reageren
Arjen Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Lampard = Tierra Negra Casillas = Eurostile Gonzales heb ik niet voor je kunnen vinden. Reageren
Multi_ Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 heeft iemand de font van deze of van deze Reageren
.Exorcist Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) Ik zoek het lettertype van dit merk: Een soort gelijke font mag ook hoor daar heb ik geen problemen mee. M.V.G, -Virus. Bewerkt: 16 maart 2007 door .Virus. Reageren
Multi_ Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 heeft iemand de font van dezeof van deze Alsjeblieft? Iemand? Want ik heb echt geen idee hoe ik het zou moeten vinden.. Alvast bedankt!! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 heeft iemand de font van dezeof van deze Alsjeblieft? Iemand? Want ik heb echt geen idee hoe ik het zou moeten vinden.. Alvast bedankt!! De eerste is wat onduidelijk, maar ik ontdek er wel deze in: Klik De tweede is iig deze: Klik Ze hebben ze alleen wat bewerkt enzo. Mvg, Flitskikker Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Ik zoek het lettertype van dit merk:[plaatje] Een soort gelijke font mag ook hoor daar heb ik geen problemen mee. M.V.G, -Virus. Dit font lijkt verdacht veel op Diploma. Alleen een paar letters zijn anders, maar dit maakt niet uit zei je. Bij de downloadsectie onder Handige tools en bestandjes (of zoiets) kun je hem downloaden. Bewerkt: 19 maart 2007 door Donald F. Duck Reageren
Multi_ Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 heeft iemand de font van dezeof van deze Alsjeblieft? Iemand? Want ik heb echt geen idee hoe ik het zou moeten vinden.. Alvast bedankt!! De eerste is wat onduidelijk, maar ik ontdek er wel deze in: Klik De tweede is iig deze: Klik Ze hebben ze alleen wat bewerkt enzo. Mvg, Flitskikker Hartelijk dank! Maar ik vind de 1ste niet echt lijken op welke ik bedoelde, iemand die die wel kent? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.