Rivel Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Hallo, Ik ben eigenlijk opzoek naar dit font:(ik had het eerst wel maar nu is het weg en ik weet de naam niet meer) Dus weten jullie het? Dit is de pic.: Reageren
.Djanick Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 nog steeds op zoek naar deze!! iemand?!? Reageren
Woetsha Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 heeft er iemand een font van deze, ik bedoel de lettertype van Vice City Stories ( roze): Reageren
SamShine Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Het is altijd handig om in onze eigen 'GTAforum downloads' te kijken. Toch? Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) Wat is het 'CSI' lettertype? (Zie plaatje) Edit: Dank je Flitskikker! Bewerkt: 31 maart 2007 door Big Boss Reageren
Flitskikker Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Wat is het 'CSI' lettertype? (Zie plaatje) Commerciële: Clicker Gratis versie: Cream Source Inside Mvg, Flitskikker Bewerkt: 31 maart 2007 door Flitskikker Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Kan iemand dit font zeggen: Ik denk dat je snapt welke ik zoek, zo niet: Het Vinewood. Reageren
Tunix Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Kan iemand dit font zeggen: Ik denk dat je snapt welke ik zoek, zo niet: Het Vinewood. Tadaaaa. Het was een kleine moeite om gewoon bij DaFont even "Hollywood" in te typen, niet? Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik zou graag een rap font hebben ,maar die vind ik niet Greetings .Syfes Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik zou graag een rap font hebben ,maar die vind ik niet Greetings .Syfes Bedoel je graffiti stijl? Kijk dan even hier. Geef anders even een voorbeeld. Mvg, Flitskikker Reageren
Aeroplane Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik zoek een lettertype waar er iets mee op de achtergrond staat zoals dit bv : Het lettertype staat 3des vanboven te beginne Zoiets ongeveer Grettzzz Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik zou graag een rap font hebben ,maar die vind ik niet Greetings .Syfes Bedoel je graffiti stijl? Kijk dan even hier. Geef anders even een voorbeeld. Mvg, Flitskikker Ja dat is het precies bedankt Greetings .Syfes Reageren
Mastertuner Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Ik zou graag dit font weten: Alvast Bedankt Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Hoi, weet iemand welke lettertypen dit zijn: En weet je dan ook waar ik die gratis kan downloaden? Alvast bedankt Daffy Duck Enne..Staat het onderwerp hier goed? >>> Door Preddy: , daar hebben we in het Graphics gedeelte ene apart topic voor . Samengevoegd met dat topic.<<< Bedankt Preddy Bewerkt: 10 april 2007 door Daffy Duck Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Hoi,weet iemand welke lettertypen dit zijn: En weet je dan ook waar ik die gratis kan downloaden? Alvast bedankt Daffy Duck Enne..Staat het onderwerp hier goed? >>> Door Preddy: , daar hebben we in het Graphics gedeelte ene apart topic voor . Samengevoegd met dat topic.<<< Bedankt Preddy Die van die trailer: Garage Gothic. Deze heb ik nog niet gratis kunnen vinden. Ik zoek nog verder. PS: Je kunt wel een sample text invoeren. Voorbeeld: Die van het San Andreas menu: Beckett & Bank Gothic. Allebei en meer gratis te vinden in het San Andreas Lettertypenpakket. Veel plezier ermee! Mvg, Flitskikker Bewerkt: 10 april 2007 door Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.