Gangsta Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik ben op zoek naar deze lettertype: Komt voor in de Midnight Club LA trailer. Alvast heel erg bedankt! Reageren
Eros Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb zelf al op internet gezocht, maar zonder resultaat. Als je zoekt voor Etnies kom je altijd op de etnies website terecht. Kzou deze heel graag in mijn collectie verwachten Ik heb even voor je gezocht, maar helaas zijn al die fonts betalend. Bewerkt: 25 augustus 2007 door Eros Reageren
Las Vegas Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Wat is de lettertype van Grand Theft Auto en van het tekentje 4 Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) Wat is de lettertype van Grand Theft Auto en van het tekentje 4 Het heet "pricedown" en is hier te downloaden http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...amp;showfile=54 Dit kun je beter vragen in dit topic http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry752154 het font(lettertype) zoektopic Bewerkt: 4 september 2007 door Joriz Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Ik heb zelf al op internet gezocht, maar zonder resultaat. Als je zoekt voor Etnies kom je altijd op de etnies website terecht. Kzou deze heel graag in mijn collectie verwachten Ik heb even voor je gezocht, maar helaas zijn al die fonts betalend. Zijn er fonts die er op lijken en die toch gratis zijn? Deze zijn natuurlijk ook welkom Reageren
TomHagen Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) ik heb wel Pricedown gevonden: kijk hier, waar is dat ook al weer van? http://www.dailyfreefonts.com/fonts/infos/117-Pricedown.html nog een vraagje, als je die download hoe kan je die dan gebruiken? das nl wel handig (keb het al uitgepakt, tis nou geen zip bestand meer, maar nu?) Bewerkt: 27 augustus 2007 door SoaDT0M Reageren
Tunix Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 nog een vraagje, als je die download hoe kan je die dan gebruiken?das nl wel handig (keb het al uitgepakt, tis nou geen zip bestand meer, maar nu?) Dan moet je het bestandje in de map C:/Windows/Fonts zetten. Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 weet iemand het lettertype van The Fantastic Four en dan van Fantastic als op deze afbeelding: klik!! Reageren
Twankala Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik zoek dit font: De tekst minutes to midnight. Reageren
TomHagen Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 De tekst minutes to midnight. kvraag me af of je da lettertype kan krijgen, sommige bands hebben een standaard lettertype dus die zijn dan verkijgbaar maar van een album wordt moeilijker... mss ist wel een bestaand lettertype maar van Linkin Park kan je ff zoeken op google of op: DailyFreeFonts.com Reageren
Flitskikker Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Het Etnies lettertype Element Font Ik heb zelf al op internet gezocht, maar zonder resultaat. Als je zoekt voor Etnies kom je altijd op de etnies website terecht. Kzou deze heel graag in mijn collectie verwachten De bovenste ken ik, alleen ben ik de naam kwijt. De onderste is Avant Garde Demi. Download: PM mij. Ik ben op zoek naar deze lettertype: Komt voor in de Midnight Club LA trailer. Alvast heel erg bedankt! Ik ga voor je op zoek. weet iemand het lettertype van The Fantastic Four en dan van Fantastic als op deze afbeelding:klik!! Ik ga voor je op zoek. Ik zoek dit font: De tekst minutes to midnight. Dat is Futura. Download: PM mij. Reageren
IV trailer Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 weet iemand mischien waar je de map kan vinden waar de lettertypes van word staan. voor windows xp. dat zou echt helpen bij het gebruik van de lettertypes. Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Root/Windows/fonts Zet voor root het standaart letter van jou drive , bijvoorbeeld C: Greetz Reageren
IV trailer Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Root/Windows/fonts Zet voor root het standaart letter van jou drive , bijvoorbeeld C: Greetz ah dank je voor de erg duidelijke informatie daar had ik zelf dus nooit gezocht. Reageren
IV trailer Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Wat is de lettertype van Grand Theft Auto en van het tekentje 4 Het heet "pricedown" en is hier te downloaden http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...amp;showfile=54 Dit kun je beter vragen in dit topic http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry752154 het font(lettertype) zoektopic pricedown wat ik in word te zien krijg heeft nou niet echt zoveel weg van het plaatje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.