Jump to content

Font (lettertype) Aanvraag


Flitskikker

Recommended Posts

Ik had me bericht nog geen 10 min daarna ge-edit, had hem gevonden, toch bedankt voor de link ^_^

Alleen nu ben ik alleen nog op zoek naar het lettertype dat gebruikt wordt in de slogan, en die van de Radio's (de namen wanneer je in een auto zit) in GTA: SA.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 678
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flitskikker

    122

  • -Matthijs-

    24

  • Cabyon

    18

  • Tunix

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had me bericht nog geen 10 min daarna ge-edit, had hem gevonden, toch bedankt voor de link ^_^

Alleen nu ben ik alleen nog op zoek naar het lettertype dat gebruikt wordt in de slogan, en die van de Radio's (de namen wanneer je in een auto zit) in GTA: SA.

Het logo van dit forum is volgens mij Verdana. Zit standaart bij Microsoft Word. Van die radio-stations weet ik zo echt niet.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had me bericht nog geen 10 min daarna ge-edit, had hem gevonden, toch bedankt voor de link ^_^

Alleen nu ben ik alleen nog op zoek naar het lettertype dat gebruikt wordt in de slogan, en die van de Radio's (de namen wanneer je in een auto zit) in GTA: SA.

Het logo van dit forum is volgens mij Verdana. Zit standaart bij Microsoft Word. Van die radio-stations weet ik zo echt niet.

Dat lettertype het Bank Gothic.

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Blauwe Outer-Glow erbij maken en dan de Glow boven en beneden weg gummen...

En dan een nieuwe layer maken en onder de tekst layer zetten... Daar maak je de grijze lijnen en daarna zet je de opacity (zichtbaarheid) wat lager tot jij het resultaat mooi vindt... Zeg maar als het nietgoed uitkomt dan zie ik wat ik er aan kan doen...

Edit: Outer-glow hoef je niet weg te halen op een zwarte achtergrond want dan zie je de glow toch al niet meer...

Edit: Tussen de (licht)grijze lijnen kun je ook nog wat donker-grijze lijnen doen dat lijkt mooier...

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben op zoek naar het lettertype van de burgershot in

Kan iemand mij zeggen hoe die heet? :tu:

Of eentje die er erg op lijkt.

Laat maar

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

Het lettertype van het volgende plaatje zoek ik:

http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/9A6C6503-...eFight_1600.jpg

(De tekst 'Finish the Fight' zoek ik.)

En kan iemand me misschien ook uitleggen hoe ik die effect krijg wat zij ook hebben?

Iemand? Heb de lettertype al maar hoe krijg ik die stijl?

Welk lettertype is dat dan?

Dat is het 'halo font' hier te downloaden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...