Blue Yoshi 97 Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Hey Wat is het lettertype van G-Unit: PS: Ik heb het over wat er linksboven staat. Bewerkt: 2 september 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Wat is de lettertype van Grand Theft Auto en van het tekentje 4 Het heet "pricedown" en is hier te downloaden http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...amp;showfile=54 Dit kun je beter vragen in dit topic http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry752154 het font(lettertype) zoektopic pricedown wat ik in word te zien krijg heeft nou niet echt zoveel weg van het plaatje Hier kan je in ieder geval Pricedown downloaden (zoek maar ff). Dan in C:/WINDOWS/Fonts ofzo zetten en je kan em met office en paint iig gebruiken Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Natuurlijk heb je dat met die zwarte randjes niet Dat kan wel met wordart ofzo. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2007 HeyWat is het lettertype van G-Unit: PS: Ik heb het over wat er linksboven staat. 1e hit op google met als zoekwoord "g unit font". Klik Eerst even googelen dus. Mvg, Flitskikker Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Wat is de lettertype van Grand Theft Auto en van het tekentje 4 Mensen, lezen. Het tekentje 4, ofterwijl het lettertype waarin de 'IV' is geschreven. Maar dat weten we (nog niet), dus heb geduld. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) Weet iemand de lettertype van de band Iron Maiden? EDIT@Hieronder: Bedankt voor de Font én de tip Bewerkt: 6 september 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Eros Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) Hier. Gewoon in Google, "Iron Maiden Font", en de eerste link was al prijs. Hint voor iedereen, gebruik Google. ^^ Bewerkt: 6 september 2007 door Eros Reageren
Jorair Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Ik zoek deze font: Weet iemand welke dit is? Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Dat is als ik me niet vergis Microsoft Sans Sherif die standaart op je computer staat. Greetz Reageren
Flitskikker Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Ik zoek deze font: Weet iemand welke dit is? Volgens mij is dat Univers 85 Extra Black Obilique. Dat is een font waarvoor je moet betalen. Mvg, Flitskikker Reageren
nix286 Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 wie weet waar ik 2pac fon kan downloaden >>> Door RonaldVC: Graag een plaatje van het font als voorbeeld toevoegen, dan wordt de zoektocht een stuk makkelijker..<<< Reageren
Gangsta Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Ik ben op zoek naar de lettertype van: Midnight Club. Alvast bedankt. Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Ik zoek het Halo menu lettertype, zoals in dit plaatje. Ik heb hem gehad maar ben de naam kwijt en dit lettertype wordt voor meerdere dingen gebruikt.. En het is NIET de tekst HALO, maar echt van het menu zelf! Bewerkt: 16 september 2007 door RealMasterRik Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik zoek het Halo menu lettertype, zoals in dit plaatje. Ik heb hem gehad maar ben de naam kwijt en dit lettertype wordt voor meerdere dingen gebruikt.. En het is NIET de tekst HALO, maar echt van het menu zelf! Dat is Handel Gothic. Dat is een Font waar je voor moet betalen. Klik op de volgende link: http://www.linotype.com/89198/handelgothic-family.html Reageren
Ewoud Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Ben opzoek naar het font van de game BIOSHOCK. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.