Flitskikker Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik zoek het Font van Burnout. Iemand een idee waar ik deze kan downloaden? Heb je daar een voorbeeld van? Mvg, Flitskikker Reageren
Rullez Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik zoek het Font van Burnout. Iemand een idee waar ik deze kan downloaden? Heb je daar een voorbeeld van? Mvg, Flitskikker Tuurlijk, je kan het hier vinden. Het gaat om het wordje Burnout. Reageren
ken9 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 ik zoek het lettertype van playstation 3 en van street in plaatje hieronder Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 ik zoek het lettertype van playstation 3 en van street in plaatje hieronder Het lettertype van 'playstation 3' is een licht aangepaste versie van 1979 Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Weet iemand toevallig welk letter type Thunderdome gebruikt? >Plaatje< Reageren
AwiVC Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Weet iemand toevallig welk letter type Thunderdome gebruikt?>Plaatje< Het is Pritchard Plain, dit font is helaas niet gratis, ik heb geen gratis versie kunnen vinden die erop lijkt op dafont.com. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ik zoek het Font van Burnout. Iemand een idee waar ik deze kan downloaden? Heb je daar een voorbeeld van? Mvg, Flitskikker Tuurlijk, je kan het hier vinden. Het gaat om het wordje Burnout. Dat is Helvetica Extra Compressed Italic. Helaas wel betaald. ik zoek het lettertype van playstation 3 en van street in plaatje hieronder Dat lettertype heet Homoarakhan en je kunt het hier gratis downloaden. Weet iemand toevallig welk letter type Thunderdome gebruikt?>Plaatje< Ik vond op een forum over Thunderdome dat het lettertype "Pritchard" heet. Ook vond ik daar deze link. Er wordt beweerd dat het lettertype van een CD met gratis lettertypen komt en dat het een gratis versie is. Dat lijkt mij legaal dus. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 weet iemand de font van prince of persia? deze:de font waarin prince of persia staat. Reageren
Arthis Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Weet iemand welk lettertype in het GtaIV logo gebruikt is? en waar ik het gratis kan downloaden? Reageren
game~skater Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Weet iemand welk lettertype in het GtaIV logo gebruikt is? en waar ik het gratis kan downloaden?[GTA] dat is PriceDown, hij staat in de download database van het GTAF Reageren
Arthis Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Weet iemand welk lettertype in het GtaIV logo gebruikt is? en waar ik het gratis kan downloaden?[GTA] dat is PriceDown, hij staat in de download database van het GTAF Thanks, maat. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Weet iemand het lettertype van Postal² De font waarin Postal² staat geschreven. Reageren
Arthis Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Weet iemand het font waarin '300' is geschreven bij onderstaande poster? Reageren
hello123456 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Ik zou graag willen weten welk Font is gebruikt bij het maken van het logo van dit forum. Edit: Gevonden, hij heet Pricedown, hier kan dit lettertype, en andere van GTA vinden: Hier klikken Bewerkt: 2 april 2008 door hello123456 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Ik zou graag willen weten welk Font is gebruikt bij het maken van het logo van dit forum. Dat is Pricedown, Hij staat in de Download base Succes! Bewerkt: 2 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.