hello123456 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik had me bericht nog geen 10 min daarna ge-edit, had hem gevonden, toch bedankt voor de link Alleen nu ben ik alleen nog op zoek naar het lettertype dat gebruikt wordt in de slogan, en die van de Radio's (de namen wanneer je in een auto zit) in GTA: SA. Reageren
TomHagen Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik had me bericht nog geen 10 min daarna ge-edit, had hem gevonden, toch bedankt voor de link Alleen nu ben ik alleen nog op zoek naar het lettertype dat gebruikt wordt in de slogan, en die van de Radio's (de namen wanneer je in een auto zit) in GTA: SA. Het logo van dit forum is volgens mij Verdana. Zit standaart bij Microsoft Word. Van die radio-stations weet ik zo echt niet. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik had me bericht nog geen 10 min daarna ge-edit, had hem gevonden, toch bedankt voor de link Alleen nu ben ik alleen nog op zoek naar het lettertype dat gebruikt wordt in de slogan, en die van de Radio's (de namen wanneer je in een auto zit) in GTA: SA. Het logo van dit forum is volgens mij Verdana. Zit standaart bij Microsoft Word. Van die radio-stations weet ik zo echt niet. Dat lettertype het Bank Gothic. Mvg, Flitskikker Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Ik zoek (nogsteets) het lettertype van Postal² Het font waarin het woordje Postal² geschreven staat. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Het font dat gebruikt wordt in Postal² is 'Smash'. Het font zit in deze bijlage: SMASH.rar Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Het font dat gebruikt wordt in Postal² is 'Smash'.Het font zit in deze bijlage: SMASH.rar Duizend maal dank! Bewerkt: 12 april 2008 door warrock_123_321 Reageren
Follow Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Het lettertype van het volgende plaatje zoek ik:http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/9A6C6503-...eFight_1600.jpg (De tekst 'Finish the Fight' zoek ik.) En kan iemand me misschien ook uitleggen hoe ik die effect krijg wat zij ook hebben? Iemand? Heb de lettertype al maar hoe krijg ik die stijl? Reageren
Hackman Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Blauwe Outer-Glow erbij maken en dan de Glow boven en beneden weg gummen... En dan een nieuwe layer maken en onder de tekst layer zetten... Daar maak je de grijze lijnen en daarna zet je de opacity (zichtbaarheid) wat lager tot jij het resultaat mooi vindt... Zeg maar als het nietgoed uitkomt dan zie ik wat ik er aan kan doen... Edit: Outer-glow hoef je niet weg te halen op een zwarte achtergrond want dan zie je de glow toch al niet meer... Edit: Tussen de (licht)grijze lijnen kun je ook nog wat donker-grijze lijnen doen dat lijkt mooier... Bewerkt: 21 april 2008 door hackman Reageren
joppie Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Ik ben op zoek naar het lettertype van de burgershot in Kan iemand mij zeggen hoe die heet? Of eentje die er erg op lijkt. Laat maar Bewerkt: 5 mei 2008 door joppie Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 ik zoek het vond van dit plaatje: Reageren
David22 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Het lettertype van het volgende plaatje zoek ik:http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/9A6C6503-...eFight_1600.jpg (De tekst 'Finish the Fight' zoek ik.) En kan iemand me misschien ook uitleggen hoe ik die effect krijg wat zij ook hebben? Iemand? Heb de lettertype al maar hoe krijg ik die stijl? Welk lettertype is dat dan? Reageren
Arthis Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Het lettertype van het volgende plaatje zoek ik:http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/9A6C6503-...eFight_1600.jpg (De tekst 'Finish the Fight' zoek ik.) En kan iemand me misschien ook uitleggen hoe ik die effect krijg wat zij ook hebben? Iemand? Heb de lettertype al maar hoe krijg ik die stijl? Welk lettertype is dat dan? Dat is het 'halo font' hier te downloaden Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik ben op zoek naar het lettertype van Killzone. Reageren
Traser Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 dat is een Custom lettertype en bestaat dus niet.. het lettertype wat erop lijkt is : Stencil Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 dat is een Custom lettertype en bestaat dus niet.. het lettertype wat erop lijkt is : Stencil Oei, toch bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.