Dizzee Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Als mij iemand de naam van het font op de volgende afbeelding kan geven, dan ben ik die eeuwig dankbaar. Reageren
Froop Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Heb je geen groter voorbeeld? Nu zou ik zeggen Century Gothic. Reageren
Farid. Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Weet iemand welke dit is: en dan bedoel ik de letters 'Snoop Dogg' Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Weet iemand welke dit is: en dan bedoel ik de letters 'Snoop Dogg' Zie dit topic. Het lettertype is dus speciaal gemaakt voor Snoop Dogg en is niet verkrijgbaar en/of beschikbaar. Mvg, Flitskikker Reageren
.Senne Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) hey, ik ben aan een audi signature bezig, en wou graag weten of iemand dit font kent (met download liefst eventueel ) het 'quattro' lettertype van audi: en nog voorbeeldje: alvast bedankt Bewerkt: 29 juli 2008 door senneken Reageren
tomke12 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 KLIK HIER voor plaatje. Lijkt op FB Agency. (Zit standaard bij Office) Mvg, Flitskikker Het lijkt er toch niet op,maar toch bedankt! Het lijkt een beetje op Unispace Italic.. Mvg Reageren
Flitskikker Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) hey,ik ben aan een audi signature bezig, en wou graag weten of iemand dit font kent (met download liefst eventueel ) het 'quattro' lettertype van audi: [...] en nog voorbeeldje: [...] alvast bedankt Het lettertype heet "Qtypefont", en is hier gratis te downloaden. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 30 juli 2008 door Flitskikker Reageren
.Senne Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 geweldig! ik heb er vrij lang naar gezocht en vond enkel 'audi sans' waarvoor je moest betalen, dus dat was niet goed. nu heb ik het juiste thanx flitskikker Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Ik zoek het font van het audi logo en het font van de audi R8. Klik HIER voor plaatje. Alvast bedankt! Mvg PiekeTheCat Bewerkt: 1 augustus 2008 door PiekeTheCat Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik zoek het font van het audi logo en het font van de audi R8.Klik HIER voor plaatje. Alvast bedankt! Mvg PiekeTheCat Voor het logo van Audi is geen font Voor 'R8' betwijfel ik eerlijk gezegt ook of daar een font voor is, het lijkt me eerder dat dat soort dingen gewoon op maat gemaakt worden. Je kan natuurlijk ook een font gebruiken die er op lijkt, bijvoorbeeld Xenotron. Reageren
Fuffie Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Deze zou ik wel graag willen hebben. Dus niet de font wat in het rood beschreven is ! Het is een font van Splintercell, en ik heb hem nodig voor mijn website Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Kan iemand mij het lamborghini lettertype even geven. Ik denk niet dat een plaatje nodig is omdat we allemaal wel een lamborghini kennen. Mvg PTC Reageren
Fuffie Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Kan iemand mij het lamborghini lettertype even geven.Ik denk niet dat een plaatje nodig is omdat we allemaal wel een lamborghini kennen. Mvg PTC Ik heb er wel eentje gevonden, alleen die kost geld Edit: Deze bedoel je (Klik) Bewerkt: 1 augustus 2008 door Fuffie Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Kan iemand mij het lamborghini lettertype even geven.Ik denk niet dat een plaatje nodig is omdat we allemaal wel een lamborghini kennen. Mvg PTC Ik heb er wel eentje gevonden, alleen die kost geld Edit: Deze bedoel je (Klik) "La Macchina" is gratis: http://www.fonts101.com/xt_fontdetails_az_...china~font.html Mvg, Flitskikker Reageren
Fuffie Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Deze zou ik wel graag willen hebben. Dus niet de font wat in het rood beschreven is ! Het is een font van Splintercell, en ik heb hem nodig voor mijn website Hebben jullie deze ook nog ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.