GTA Monster Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Misschien een beetje uit jullie style : Font van de Publieke Omroep bij Nederland 2 programmaoverzicht: Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Kloep: Waarschijnlijk ITC Eras Demi, en dan heel erg platgedrukt. Het lettertype zit ook bij Office naar mijn weten, onder de naam Eras Demi ITC. Misschien een beetje uit jullie style :Font van de Publieke Omroep bij Nederland 2 programmaoverzicht: Dat is de zogehete Omroep Rounded. Die is speciaal voor de Omroep gemaakt. Een prachtige font vind ik persoonlijk. In mijn bijlage zit een gestripte versie, welke ik op internet heb gevonden. (Indien het posten van deze bijlage niet is toegestaan, wees vrij om hem te verwijderen) Mvg, Flitskikker Omroep_Rounded.rar Bewerkt: 29 augustus 2008 door Flitskikker Reageren
Wienish Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Het lettertype van het Ford logo? (A) Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Het lettertype van het Ford logo? (A) De letters in het Ford logo zijn getekend. Het is dus geen font. Mvg, Flitskikker Reageren
Kloep Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 heeft iemand misschien een gratis versie van ITC Eras Demi? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 heeft iemand misschien een gratis versie van ITC Eras Demi? Kloepie, dat is illegaal. Reageren
Kloep Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Fonts zijn tog altijd wel legaal te vinden dagt ik? Alleen ik kan er geen vinden. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Fonts zijn tog altijd wel legaal te vinden dagt ik? Alleen ik kan er geen vinden. Als je ervoor moet betalen is het warez. Reageren
Kloep Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Fonts zijn tog altijd wel legaal te vinden dagt ik? Alleen ik kan er geen vinden. Als je ervoor moet betalen is het warez. Ja ok, maar ik dacht dat sommige site's het dan wel gratis aanboden, en dat het dan niet illegaal was. Maar als het dus wel illegaal is, moet ik maar iets anders verzinnen Reageren
Flitskikker Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 heeft iemand misschien een gratis versie van ITC Eras Demi? Het lettertype zit ook bij Office naar mijn weten, onder de naam Eras Demi ITC. Mvg, Flitskikker Reageren
GTA Monster Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Weet iemand het lettertype dat als ondertitleing gebruikt wordt op TV? Voor de zekerheid een screenie, kan geen kwaad : Reageren
GTA Monster Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Arial volgens mij Zeker niet Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Arial volgens mij Zeker niet Arial... Het lettertype wat gebruikt wordt is in ieder geval "Helvetica Condensed". Ook wel bekend onder de namen "Switzerland Condensed" en "Swis721 Cn BT". Als je op Google naar die laatste 2 zoekt, vind je die vast wel als download. Mvg, Flitskikker Reageren
GTA Monster Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Arial volgens mij Zeker niet Arial... Het lettertype wat gebruikt wordt is in ieder geval "Helvetica Condensed". Ook wel bekend onder de namen "Switzerland Condensed" en "Swis721 Cn BT". Als je op Google naar die laatste 2 zoekt, vind je die vast wel als download. Mvg, Flitskikker Jij moet hiervoor een award krijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.