Eli R Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ten eerste, het is font, met een t, en ten tweede, het is volgens mij illegaal om te vragen naar lettertypes waar normaal betaald voor moet worden, dit word gezien als warez en is niet toegestaan op gtaforum.nl. Als je het lettertype wil moet je contact met me opnemen via msnmessenger, mijn e-mail-adres staat in mijn profiel. Reageren
kees1991 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 jha sorry hoor maar ik heb dislexie en of het nu met een t of een d is kan ik moeiljik uitelkaar houden. heb u dit lettertype dan ? want anders heeft het geen zin op u toe te voegen op msn. Reageren
Eli R Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik adviseer je je PB's te checken. Reageren
Crankeye Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Kees, dees is volgens mij echt alleen maar te koop... Maybe iemand anders? Ik heb echt alles al afgezocht [offtopic]@Eli R: Doe 's niet zo wizkid achtig man! Laat m met rust![/offtopic] Reageren
Eli R Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Ik ineenkeer zoeken gevonden, dus beter zoeken volgnede keer. http://www.google.nl/search?q=giddyup..ttf...lient=firefox-a 5e hit. EDIT: ik heb de beste jongen ook al geholpen via PM overigens. Bewerkt: 29 oktober 2006 door Eli R Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hoe heet de font van het van Dale logo? Reageren
Crankeye Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Ik zou graag willen weten (als het een font is) wat voor font dit is: Reageren
Flitskikker Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Ik zou graag willen weten (als het een font is) wat voor font dit is: Dat is Extravaganza. Succes ermee! Mvg, Flitskikker Bewerkt: 31 oktober 2006 door Flitskikker Reageren
SamShine Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 *Geen bump* Zou je het lettertype van het spel 'Dead Rising' voor me willen opzoeken? Een voorbeeld: Alvast bedankt . Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Dat is het lettertype "Impact". Hij is alleen wat bewerkt met Photoshop of zo. Impact heb je als het goed is standaard op je computer zitten. Mocht dat niet zo zijn, dan kun je hem hier downloaden. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik zoek ook een een lettertype; het is van KoppenSnellers van Talpa op 10: de tekst staat in het midden. Alvast bedankt! Reageren
.Antonio Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik zoek het font van tekken. HIER zie je hoe hij eruit ziet. Reageren
schootje Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Heej ken iemand de naam van het letertyp van het logo van tony hawk underground 2 hier is het plaatje (sorry van de grote kon geen kleindere vinden :$ ) Alvast bedankt Twan Reageren
The GamerII Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) ik ben nu een signature van need for speed carbon aan het maken maar ik wil nog graag het lettertype van need for speed of carbon hebben.. heeft iemand suggesties en downloadlink voor me? alvast bedankt >>> Door .Levi.: Topic samengevoegd met (Het Font (lettertype) Zoektopic).<<< Bewerkt: 17 november 2006 door .Levi. Reageren
M4X Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 ik ben nu een signature van need for speed carbon aan het maken maar ik wil nog graag het lettertype van need for speed of carbon hebben..heeft iemand suggesties en downloadlink voor me? alvast bedankt >>> Door .Levi.: Topic samengevoegd met (Het Font (lettertype) Zoektopic).<<< Ik heb er naar gezocht, maar helaas heb ik het echte need for speed font niet kunnen vinden. Hier onder wel een paar links naar fonts die er op lijken: - - - - - Hopelijk heb je hier wat aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.