BiglifeRPG Geplaatst: 11 november 2011 Rapport Geplaatst: 11 november 2011 Ik ben op zoek naar een heel bekend lettertype, namelijk die werd gebruikt op de zijkanten van ps-games. Deze dus: (Wat is IE toch om te huilen ..) Dat is gewoon Arial Black die heb je standaard. Reageren
Poq Geplaatst: 11 november 2011 Rapport Geplaatst: 11 november 2011 Dat is geen Arial Black, vooral de ''G'' verschilt heel erg. De ''S'' en ''A'' verschillen ook. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2011 Dat is geen Arial Black, vooral de ''G'' verschilt heel erg. De ''S'' en ''A'' verschillen ook. Gelukkig, iemand die meer verstand van zaken heeft. Het is Franklin Gothic (die van Elsner & Flake). Een iets andere versie van Franklin Gothic (bijvoorbeeld de 2 is meer gesloten) zit gratis bij Office. Reageren
Poq Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 (bewerkt) Bedankt Flits! Hoe komt al die kennis in jouw hoofd? Is dat aangeboren of er ingepropt? Balen trouwens dat 't een betaald font is. Bewerkt: 12 november 2011 door Poq Reageren
Sublime Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Ik zoek het font van Dit plaatje, Lijkt me een vrij standaard font, maar heb moeite om de goede te vinden Reageren
Cabyon Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Ik zoek het font van Dit plaatje, Lijkt me een vrij standaard font, maar heb moeite om de goede te vinden Klik? Reageren
Sublime Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Hmm, is er ook een gratis alternatief? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Ik zoek het font van [...] Dit plaatje, Lijkt me een vrij standaard font, maar heb moeite om de goede te vinden Klik? Nee. Het is FF DIN. Reageren
Cheers. Geplaatst: 16 februari 2012 Rapport Geplaatst: 16 februari 2012 Hallo mensen! ik zoek de font op de flyer waar rechts de bands dus waar speultura exodus etc. in geschreven staat Reageren
2fast{0} Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Ik heb me laptop geüpgraded naar Windows 8 en heb tevens photoshop cs6 op me laptop geïnstalleerd. Alleen nu zit ik met het probleem dat ik wat fonts kwijt ben, waaronder het font in het volgende plaatje. Iemand een idee welk font dit zo is? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Hmm... Heb wel een aantal dingen gevonden die er op lijken, maar het exacte font ben ik helaas nog niet tegengekomen. Zijn de streepjes die de letters met elkaar verbinden later toegevoegd? Wat je overigens kunt doen is een letter pakken die iets opvallends heeft, zoals de d met de kleine curve naar links (boven). Die trek je even over met de Pen Tool en vervolgens kijk je op What font is of What the font of er een overeenkomt met een font gevonden wordt. Dat zou je ook nog kunnen doen met de letter a, maar die komt in deze vorm wel redelijk veel voor. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Weet iemand die van BO2? Reageren
Cabyon Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 (bewerkt) Ik heb even voor je gezocht: het blijkt een feite een aangepaste Bank Gothic font te zijn. De enigste die er bij in de buurt kwam (let op: hij is niet 100% hetzelfde!) is deze. Edit: Mijn excuses, ik ben vergeten te vertellen wat ''Call Of Duty'' voor een lettertype is. Het lijkt een, alweer aangepaste, versie van het font 'Impact' te zijn, welke standaard op elke Windows PC te vinden is. Bewerkt: 10 december 2012 door Cabyon Reageren
2fast{0} Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Geplaatst: 17 december 2012 Ja, die zijn later toegevoegd. Welke heb je toevallig gevonden dan? Ghehe. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Geplaatst: 17 december 2012 Het onderstaande font lijkt er erg sterk op. Alleen die d klopt niet helemaal. http://www.myfonts.c...-sans-cyrillic/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.