Michael Geplaatst: 21 juni 2013 Rapport Geplaatst: 21 juni 2013 Ik vroeg me af welke lettertype in deze signature staat. Aangezien ik hem niet kan vinden, zou ik graag de download link willen hebben. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 juni 2013 Rapport Geplaatst: 21 juni 2013 House Script was het, denk ij. Reageren
Sublime Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Ik zoek een font dat een App kan verantwoorden. De titel wordt "Boordevol" en het font moet dit woord dus ook ondersteunen, Het is een applicatie om aankopen te doen (een online webshop idee). Weet iemand hier een goed font voor? Reageren
Michael Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 (bewerkt) Ik zoek twee nieuwe fonts, beide zit in deze plaatje Bewerkt: 9 september 2013 door Extreem Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 De tekst Keep Walking lijkt erg op Helvetica, maar ook deze komt heel dicht in de buurt. Johnnie Walker heeft veel weg van Lucida. Reageren
Michael Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Wie kan mij helpen om de volgende lettertype te vinden? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 Er zijn echt heel veel van die dunne fonts beschikbaar, het verschil zit 'm in deze in de S. Sofia Extra Light, Kamerik 205 en Novecento zijn enkele voorbeelden die behoorlijk overeen komen, echter zijn dat commerciële fonts. Heel veel Light Fonts geven overigens een vergelijkbaar effect. Hier een aantal gratis alternatieven: http://www.whatfonti...ont?text=ASVALT http://www.whatfonti...ont?text=ASVALT http://www.whatfonti...ont?text=ASVALT Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 (bewerkt) Mooi zeg. Bedankt Matthijs! @Cabyon: Ook een goeie. Bedankt! Bewerkt: 17 januari 2014 door TekaLoca Reageren
Cabyon Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 Kozuka Gothic Pro EL zal ook heel erg dicht in de buurt komen. Reageren
Dotz Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 Ik zoek de tekst in deze logo's, iemand enig idee? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Dat is volgens mij deze. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 februari 2014 Rapport Geplaatst: 11 februari 2014 Waarschijnlijk een standaard font? Reageren
Michael Geplaatst: 18 februari 2014 Rapport Geplaatst: 18 februari 2014 Wie kan mij helpen om de volgende lettertype te vinden? Nog maar een keertje. Reageren
Rutger. Geplaatst: 18 februari 2014 Rapport Geplaatst: 18 februari 2014 Waarschijnlijk een standaard font? Wellicht Mundo Sans Std? Wie kan mij helpen om de volgende lettertype te vinden? Nog maar een keertje. Vrijwel zeker Nimbus Sans D. Maar komt in de buurt van Storm Trivia Sans, waar de letter 'K' wat afwijkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.