Goliat Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Heb er nog 1 (dringend) nodig.. Bijvoorbaat dank Dit font heet 'Homoarak' en is hier te downloaden: >Klik< Punt is wel dat op het plaatje wat je liet zien dit fontje met PS zodanig bewerkt is dan het veel dikker e.d. is maar het is beslist dit font. Dus toch.. Deze heb ik ook al gedownload, Dit is misschien een domme vraag maar hoe maak ik dat font dan dikker, wel weer bedankt Goliat.. Over de preciese technieken die de makers hebben gebruikt durf ik me niet uit te laten maar ik kan wel zeggen dat als je in PS bent en drukt op de layer van de tekst ->> blending options ->> stroke aanvinken en spelen met de settings, er een lijntje op de tekst zit en deze dus dikker is. Verder kun je natuurlijk ook gewoon in Word/Wordpad op de B klikken om 'm VET te maken. Je hebt PS?, zo niet moet je 't maar even zeggen want anders zegt bovenstaande je waarschijnlijk niets. Bewerkt: 20 januari 2007 door Goliat Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Weet iemand een font in de richting van dit: Een Neon font dus. Dafont geeft niet echt iets.. Wel dit font maar dat is te moeilijk te bewerken. Bijv. de D onderaan is net een stukje open. Dat past er perfect bij Bewerkt: 20 januari 2007 door ASPHALT Reageren
Think Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Weet iemand een font in de richting van dit: Een Neon font dus. Dafont geeft niet echt iets.. Wel dit font maar dat is te moeilijk te bewerken. Bijv. de D onderaan is net een stukje open. Dat past er perfect bij Hier misschien. Of hier,hier(ik weet niet of die laatste gratis is) Edit: weet iemand welk lettertype dit ongeveer is: Bewerkt: 20 januari 2007 door Think Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Weet iemand een font in de richting van dit: Een Neon font dus. Dafont geeft niet echt iets.. Wel dit font maar dat is te moeilijk te bewerken. Bijv. de D onderaan is net een stukje open. Dat past er perfect bij Hier misschien. Of hier,hier(ik weet niet of die laatste gratis is) Edit: weet iemand welk lettertype dit ongeveer is: Ik bedoel toch niet iets meer in de richting van het voorbeeld . Reageren
Flitskikker Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Edit: weet iemand welk lettertype dit ongeveer is: Dat is Fette Engschrift (aka Din 1451 Condensed). Download: PM me. Bewerkt: 20 januari 2007 door Flitskikker Reageren
Tunix Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Weet/heeft iemand het Font Trajan Pro? Ik heb al op Google gezocht en diverse Font sites, maar die zijn allemaal betaald. Alvast bedankt. Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Ik zoek twee fonts, het font dat gebruikt wordt voor het Mars-Logo en het font dat door Disney wordt gebruikt. 1. - Nog niet gevonden - 2. Dit is het lettertype Waltograph. Download gratis hier. Bewerkt: 22 januari 2007 door Big Boss Reageren
Goliat Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Walt Disney: >Klik< en >Klik< Het font van Mars heb ik niet kunnen vinden.. Reageren
Tunix Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 *Bump* Weet/heeft iemand het Font Trajan Pro? Ik heb al op Google gezocht en diverse Font sites, maar die zijn allemaal betaald. Alvast bedankt. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Ik ben op zoek naar een font dat hier op lijkt?: het Veronica lettertype... ik denk dat het moeilijk te vinden is, want misschien is het wel gewoon zelfgemaakt. Alvast bedankt! Reageren
Fuffie Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Heeft iemand een lettertyp van Liberty City Stories. Alvast Bedankt Fuffie ! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 CLICK , here ya go fuffie. Reageren
Tunix Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Fout GtaRipper! Dat is het font van GTA, maar hij vroeg het font van Liberty City Stories ! Dat is het font Aachen-Bold. Ik heb even gezocht voor je, maar er waren alleen betaalde Aachen fonts. Maar toevallig heb ik hem ook . Ik weet niet meer waar vandaan. Ik weet niet of het maar ik upload hem even voor je . Aachen_Bold.rar Reageren
Bassiej Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Zou iemand mij kunnen vertellen welk lettertype dit is:Alsvast bedankt! Iemand.. Edit Deze dus: Bewerkt: 4 februari 2007 door Bassiej™ Reageren
Mastertuner Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Is dit niet Comic Sans MS? Deze zit standaard in je Windows normaal gezien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.