GewoonMarco Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Hallo, Ik heb in Sketchup een voor mij mooi huis gemaakt. Mijn vraag is, hoe krijg ik het ingame. Hieronder een screen. >>> Door GTA-Sheep: Topic verplaatst naar modelling help en 2 andere topics verwijderd. Graag een vraag maar 1 keer stellen<<< Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Kijk eens in de Master Tutorial List (zie boven dit topic) daar staat zoiets wel bij succes! Reageren
Dynamic Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Klik eens even hier Dan kom je direct bij de Tut waar je een model ingame leert ingame zetten en je kan dit beter bij de Modding help zetten inplaats van Showroom! Dynamic Reageren
Wazuup Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Hier vind je een videotutorial over hoe je een model ingame zet. Dit gebeurt vanuit 3dsmax, dus die zal je eerst even moeten downloaden. Je moet dan in sketchup je model exporteren als 3ds file, en dan weer importeren in 3dmax. Dan kan je de tutorial gaan volgen Mvg, Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.