Jump to content

Tweede Layout Ooit // By DaddyPimp

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Check hier mijn 2e layout ooit, ik vind hem best geslaagd zelf... :)

pimpindesignslayoutgif.gif

(1 keer op klikken voor duidelijker beeld als je eenmaal op de link hebt gedrukt)

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst: (bewerkt)

Ik vindt hem eerlijk gezegd niet zo geslaagd. :$

Vooral links boven lopen de lijntjes over de reand heen, dat staat vaag en niet netjes. Aan de rechter kant hetzelfde verhaal met die twee oranje lijnen. Je lettertype past ook absoluut niet bij de buttons, het is ook veel te groot. Misschien is het beter als je ze op 1 lijn zet en een ander lettertype met een veel kleinere grootte. Voor de rest vindt ik hem een beetje eentonig. Je kan veel beter overweg met Photoshop dan je hier nu laat zien..

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst:

Sorry, maar dit is echt niet mooi. De tekst, de achtergrond, de kleur, allemaal te groot of te donker. De tekst ik echt niet mooi en de oranje kleur kan veel beter.

btw. Het is designs, niet desings! ;)

Next time better.

Geplaatst:

Nja , net zoals Arjen.

Vind ik hem niet zo geslaagd.

MAAR

Dat wil niet zeggen dat ik hem niet mooi vind en respect heb omdat je het toch probeerd.

De strepen zijn niet zo mooi , het onderste contentvlak(?) ook niet echt , het font te groot , de kleuren niet goed , ... .

Maar toch leuk geprobeerd ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...