DaddyPimp Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Check hier mijn 2e layout ooit, ik vind hem best geslaagd zelf... (1 keer op klikken voor duidelijker beeld als je eenmaal op de link hebt gedrukt) Bewerkt: 16 juni 2006 door DaddyPimp Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ziet er best goed uit, alleen vind ik de font lelijk. Ik geef je er een 7/10. Op naar de volgende ! Reageren
Jowx Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Ik vindt hem eerlijk gezegd niet zo geslaagd. :$ Vooral links boven lopen de lijntjes over de reand heen, dat staat vaag en niet netjes. Aan de rechter kant hetzelfde verhaal met die twee oranje lijnen. Je lettertype past ook absoluut niet bij de buttons, het is ook veel te groot. Misschien is het beter als je ze op 1 lijn zet en een ander lettertype met een veel kleinere grootte. Voor de rest vindt ik hem een beetje eentonig. Je kan veel beter overweg met Photoshop dan je hier nu laat zien.. Bewerkt: 16 juni 2006 door Jowx Reageren
Arjen Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Sorry, maar dit is echt niet mooi. De tekst, de achtergrond, de kleur, allemaal te groot of te donker. De tekst ik echt niet mooi en de oranje kleur kan veel beter. btw. Het is designs, niet desings! Next time better. Reageren
deagle Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Nja , net zoals Arjen. Vind ik hem niet zo geslaagd. MAAR Dat wil niet zeggen dat ik hem niet mooi vind en respect heb omdat je het toch probeerd. De strepen zijn niet zo mooi , het onderste contentvlak(?) ook niet echt , het font te groot , de kleuren niet goed , ... . Maar toch leuk geprobeerd . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.