Jump to content

Noobmode General Topic


Ewoud

Recommended Posts

ik heb de vette nOObmode v2.0 gedownload alleen krijg ik geen voertuig in de andromada en de Leviathan Skycrane is er niet en bij de aircraft gravejard kan ik niet kopen

De Andromada is normaal dat daar geen interior voor is. en de skycrane komt maar in een missie voor.

Ik ken een mod van de Andromada maar van de Skycrane ken ik geen mod.

:{ wat is die mod voor de andromada :? :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • harmmrah

    13

  • Ghost_Rider

    7

  • Le MrG

    6

  • -Matthijs-

    6

ik heb de vette nOObmode v2.0 gedownload alleen krijg ik geen voertuig in de andromada en de Leviathan Skycrane is er niet en bij de aircraft gravejard kan ik niet kopen

De Andromada is normaal dat daar geen interior voor is. en de skycrane komt maar in een missie voor.

Ik ken een mod van de Andromada maar van de Skycrane ken ik geen mod.

:{ wat is die mod voor de andromada :? :?

daarvoor moet je even een beetje rondzoeken op GTAgarage want ik weet de mod zo net uit me hoofd

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
ik heb de vette nOObmode v2.0 gedownload alleen krijg ik geen voertuig in de andromada en de Leviathan Skycrane is er niet en bij de aircraft gravejard kan ik niet kopen

De Andromada is normaal dat daar geen interior voor is. en de skycrane komt maar in een missie voor.

Ik ken een mod van de Andromada maar van de Skycrane ken ik geen mod.

:{ wat is die mod voor de andromada :? :?

daarvoor moet je even een beetje rondzoeken op GTAgarage want ik weet de mod zo net uit me hoofd

kan je misschien een link sturen :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hoi. :N

Ik ben nu me spel aan het installeren, want toen ik me game laden, stond er dat er een probleem was gekomen.

Ik hoop dat het werkt, anders moet je me even goed uitleggen hoe ik hem weg kan halen, want dat gebackup snap ik niet :N

Ik hoor graag wat terug

Ruben

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de nOObmode instaleert vervang je de main.scm, waardoor je savegames onbruikbaar worden. Je moet dus een new game starten om met de nOObmode te kunnen spelen. ;)

Back-uppen is héél makkelijk. Kies de/het bestand(en) en klik er dan met de rechtermuisknop op. Selecteer kopiëren en plak ze ergens anders. Nu heb je een back-up, en deze bestanden moet je dan ook weer terug plaatsen. :)

Veel succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu een nieuwe computter en ik wil het misschien weer downloaden, hoe kan ik weten of deze computter er geschikt voor is stuur A.U.B. een antwoord :D:D:D:D:D:D

Hier te klikken en in het lijstje 'Grand Theft Auto - San Andreas - PC' te selecteren, en dan op de knop 'Can you run it?' klikken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 5 weken later...

ik heb even een vraagje nu heb ik gta noobmode v 2.0 geinstalleerd maar als ik nieuw game doet dat doet hij volgens mij automatisch de Opened Up Version (Je kan van de start al overal naartoe en alle huizen kopen + de n00bmode.)

maar kan iemand mij vertellen hoe ik de Normal Version (De gewone missies en story line + de n00bmode.) kan doen???

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb even een vraagje nu heb ik gta noobmode v 2.0 geinstalleerd maar als ik nieuw game doet dat doet hij volgens mij automatisch de Opened Up Version (Je kan van de start al overal naartoe en alle huizen kopen + de n00bmode.)

maar kan iemand mij vertellen hoe ik de Normal Version (De gewone missies en story line + de n00bmode.) kan doen???

Tijdens de installatie van de noobmode kan je kiezen welke je wil, je moet hem dus opnieuw instaleren denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ey!

Ik heb versie 2 en heb noobmode erop. Heb nu een 100% save game gedownd en als ik in het menu kijk staat die er ook. Als ik er dan op klik, laadt ie, maar dan begint het met een new game..

wat doe ik verkeerd?

Bewerkt: door pieter-blata
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...