Jump to content

gaan ze vanaf 0 beginnen of verder werken aan sa


t453160

Recommended Posts

gaan ze verder beginen aan san andreas of voledige vanaf 0 beginnen volgens mij is dit echt gta 4 ze hebben nu ongeveer 2 jaar de tijd om de game echt schiek te maken maar zouw gta in europa niet vet zijn of tokio .tokio is de grootste stad nog grooter dan los angels en new york ! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat ze vanaf 0 beginnnen ze zullen veel dingen overnemen van SA maar dan wel veel anders natuurlijk bijvoorbeeld: ander verhaal enz. Want SA daar hadden ze wel 2 jaar voor nodig om zo'n stad te kunnen bouwen. Maar het is dus makkelijk om sommige huizen van SA te kunnen herbruiken de woestijn of iets dergelijks ze zullen het wel aanpassen natuurlijk.

dus ik denk ze beginnen zo rond 22.

:*D

Link to comment
Delen op andere websites

ja, ik zeg niet dat ze veel dingen niet overnemen uit sa. Vanuit 0 beginnen doen ze nooit... Ook niet met SA, ik durf te wdden dat daar ook dingen van VC en GTA III in zitten... Maar ik denk ook niet dat ze dezelfde steden doen. Misschien is het minder groot land ofzo, wat ik ook helemaal niet zo erg zou vinden...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik denk dat ze gewoon een compleet nieuwe landschap zullen maken. Waarschijnlijk zullen hier ook mischien als Easter Egg's wat stukken uit San Andreas zijn gebruikt, bijv. een gebouw ofzo, net zoals bijv. in Los Santos een stuk van de boulevard van Ocean Beach uit GTA: VC is gebruikt bij East Beach.

Ik hoop wel dat GTA: IV velen maler groter is dan San Andreas, ik vind namelijk zo 'hoe groter, hoe beter'. :*D

Maar wat bedoelen jullie nou met 'volledig vanaf nul beginnen' of vanaf '22 beginnen'?

Als vanaf nul beginnen betekent dat ze helemaal overnieuw beginnen zonder enkele basis ofzo, dan denk ik dus dat dat van toepassing is, ook zouden ze een nieuwe engine gaan gebruiken, RAGE als ik het goed heb. Dat lijkt me dus zoiezo al een aanleiding voor iets compleet nieuws. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat bedoelen jullie nou met 'volledig vanaf nul beginnen' of vanaf '22 beginnen'?

Ze bedoelen waarschijnlijk met die cijfers de procenten. Dus zullen ze vanaf 0% beginnen of gebruiken ze 22% van San Andreas? Nog korter gezegd: Gebruiken ze wat van San Andreas of beginnen ze helemaal opnieuw?

Maargoed, ik denk net zoals Pietje II dat ze helemaal opnieuw beginnen, maar wel sommige gebouwen uit San Andreas misschien gaan gebruiken. Uiterlijk misschien niet, maar de constructie misschien wel.

Overigens hoop ik ook op een zo groot mogelijke GTA, met een betere engine. Ze mogen hier van mij eigenlijk wel zolang over doen als ze willen. Ik vermaak me altijd nog prima met de andere GTA's. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou betekenen dat GTA III verder ging waar GTA2 ophield, en dat is ook niet zo. In mijn idee geeft het nieuwe nummer eerder een nieuw era aan, met een nieuw concept, en laten ze alle oude voertuigen, personages, etc. achter zich. Maar voorlopig kunnen we natuurlijk niets zeker weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk kunnen we hier niet echt over praten omdat eigenlijk niemand weet (buiten rockstar) wat er precies gaat komen.

Ik denk dat er een vernieuwd landschap met nieuwe personage komt, en nog groter dan SA word.

Ik denk ook dat het op new york of iets in europa deze keer gebasseerd word

Ik denk ook dat er wat nieuwe personages bijkomen en de rest hetzelfde blijven

Mischien nog wat nieuwe autos en wapens zoals elke versie en natuurlijk nieuwe missies

Nieuwe missies kunnen we al wel vaststellen :clown:

We zien wel wat er gaat gebeuren hé .. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou betekenen dat GTA III verder ging waar GTA2 ophield, en dat is ook niet zo. In mijn idee geeft het nieuwe nummer eerder een nieuw era aan, met een nieuw concept, en laten ze alle oude voertuigen, personages, etc. achter zich. Maar voorlopig kunnen we natuurlijk niets zeker weten.

Hm, klopt. Sam Houser heeft ook gezegt dat de trilogie [GTAIII, Vice en San Andreas] is beëindigd. Ik betwijfel het.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop in ieder geval dat ze het een beetje zullen linken aan de Trilogie zoals even de naam Vice City of Liberty City vermelden en zeker niet alle auto's weglaten die ze in de voorgaande delen gemaakt hebben.

Daar heb je gelijk in. Ze hebben een mooi verhaal opgebouwd en die trilogie en dat mogen ze niet zomaar weggooien! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is ook zo. De wereld van het GTA III era zit goed in elkaar, en veel fans zullen er gehecht aan zijn. Hoeveel van ons hebben er wel niet een favoriet voertuig of personage? Maar toch moet ook een goed verhaal eens losgelaten worden, om te voorkomen dat het uitgekauwd wordt. Het is beter om een goed verhaal af te sluiten en als goed verhaal in de kast te zetten, dan om het tot vervelens toe uit te strijken. Rockstar Games heeft met GTA III laten zien dat ze prima in staat zijn een frisse start te maken, ik heb er alle vertrouwen in dat ze dat met GTA IV ook kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
toen ze vc maakten zijn ze ook niet bij nul begonnen, dat is gebasseerd op gta3

Ja, daarom heet dat ook VC en niet gta4. Ze willen met die 4 juist duidelijk maken dat er echt wat nieuws komt.

Ik denk echter niet dat alles in de prullenbak gaat. Ze zullen vast een heleboel models, bijvoorbeeld gebouwen en autos en peds overnemen. Ik denk wel dat ze die overgenomen models iets zullen "opleuken" zodat het niet meer 100% hetzelfde lijkt. Ik denk namenlijk dat het makkelijker is om bestaande gebouwen te "vernieuwen" dan compleet nieuwe gebouwen te tekenen.

En als ze een aantal gebouwen zouden overnemen, zou dat opvallen ? ik denk het niet, zolang ze maar niet een aantal van die overgenomen gebouwen op een zelfde volgorde zetten als in sa, want dan valt het wel op.

Ik denk trouwens dat er een heeeeele grote zee tussen twee eilanden komt, waarbij het ene eiland gebaseerd is op iets amerikaans, en een op iets europees. Ik denk dat je normaal via het vliegtuig van eiland 1 naar eiland 2 kunt (fade out en daarna fade in). Maar als je heel graag zelf wil vliegen dat je dan het zelfde krijgt als in VC, halverwege krijg je even een laadscherm. (hah, wat heb ik een grote duim :D )

Bewerkt: door Goudvis
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...