Jump to content

Photomanip verkoop


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Ik vind dit topic erg veel op het topic van Froodooo en mij lijken. :N

Ik begrijp niet waar het over gaat.

Hier kan je photomanips aanvragen met behulp van een lijstje.

Aanvragen kan als in het Graphics aanvraag topic. :N

Wij maken een paar photomanips, en uit dat lijstje kan je dan kiezen.

Je kan ook bepalen wat voor tekst erop moet.

100% Idee-rip van het topic van mij en Froodooo.

Als je hier nou een topic over had willen maken, had dat toestemming gevraagd aan mij of Froodooo. Want dit is echt 100% Na geaapt. Ik vind het gewoon onacceptabel dat iemand mijn idee steelt en het een klein beetje veranderd. Het topic van Froodooo en mij is voor signatures over het algemeen, alle stylen etc. etc. Jullie hebben er alleen Photomanips van gemaakt.

=\

Huh, Jon-asses zei dat hij toestemming had gevraagd aan Froodooo.

Ik weet niet of jullie het goed vinden, maar ik wil zeker geen ruzie.

Misschien kunnen we een goede oplossing bedenken.

Ik dacht toch echt dat we toestemming hadden... :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit topic erg veel op het topic van Froodooo en mij lijken. :N

Ik begrijp niet waar het over gaat.

Hier kan je photomanips aanvragen met behulp van een lijstje.

Aanvragen kan als in het Graphics aanvraag topic. :N

Wij maken een paar photomanips, en uit dat lijstje kan je dan kiezen.

Je kan ook bepalen wat voor tekst erop moet.

100% Idee-rip van het topic van mij en Froodooo.

Als je hier nou een topic over had willen maken, had dat toestemming gevraagd aan mij of Froodooo. Want dit is echt 100% Na geaapt. Ik vind het gewoon onacceptabel dat iemand mijn idee steelt en het een klein beetje veranderd. Het topic van Froodooo en mij is voor signatures over het algemeen, alle stylen etc. etc. Jullie hebben er alleen Photomanips van gemaakt.

=\

Huh, Jon-asses zei dat hij toestemming had gevraagd aan Froodooo.

Ik weet niet of jullie het goed vinden, maar ik wil zeker geen ruzie.

Misschien kunnen we een goede oplossing bedenken.

Ik dacht toch echt dat we toestemming hadden... :?

Ja, Froodooo heeft gezegt dat het niet aan hem was voor dat te beslissen, ik vind dit geen negatief antwoord :N . Maar General Lee had al een topic aangemaakt terwijl ik nog GEEN PB had van Froodooo, die kwam pas later. Dus tja veel konden we niet meer doen :N . Overleg anders nog eens met Froodooo of jullie het toelaten of niet, want we zoeken zeker GEEN ruzie hoor! Ik hoop dat je het begrijp :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Froodooo heeft gezegt dat het niet aan hem was voor dat te beslissen, ik vind dit geen negatief antwoord

Volgens mij betekent dat dat hij daar niet over beslist en dat het geen antwoord is. Wij hebben met pijn en moeite een topic mogen maken en ik vind het niet erg leuk dat iemand het zo overneemt met een kleine verandering. Maarja ik wil ook geen ruzie of iets dergelijks, ik wil alleen dat er volgende keer duidelijk toestemming word gevraagd. ;)

Denk daar aan.

Van mij mag je het topic over houden voor de "verkoop" van dit soort signatures, alleen ik denk niet dat Levi of slimm dit open houd omdat ons topic ook eigelijk niet mocht omdat het te veel op aanvraag topic leek. Na een beetje praten mocht het, maar ik denk dat ze twee topic te veel vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Froodooo heeft gezegt dat het niet aan hem was voor dat te beslissen, ik vind dit geen negatief antwoord

Volgens mij betekent dat dat hij daar niet over beslist en dat het geen antwoord is. Wij hebben met pijn en moeite een topic mogen maken en ik vind het niet erg leuk dat iemand het zo overneemt met een kleine verandering. Maarja ik wil ook geen ruzie of iets dergelijks, ik wil alleen dat er volgende keer duidelijk toestemming word gevraagd. ;)

Denk daar aan.

Van mij mag je het topic over houden voor de "verkoop" van dit soort signatures, alleen ik denk niet dat Levi of slimm dit open houd omdat ons topic ook eigelijk niet mocht omdat het te veel op aanvraag topic leek. Na een beetje praten mocht het, maar ik denk dat ze twee topic te veel vinden.

Ok ik zal zeker eens een PB naar Slimm sturen. Ik wist niet dat je er toestemming moest voor vragen, maarja ik dacht toestemming aan jullie vragen voor het idee maar voor het topic dat wist ik nog niet :N .

Geef mij maar sig 2. Die is mooi! He GL? Ik zou er wel bij willen komen in het team!

Bedankt voor het compliment dat je mijn sig mooi vind ;) . Dit was mijn allereerste Photomanip!

Hier je sig:

photomanipvoorgtaboycopy0qm.png

Code voor je signature(Hotlink):

[URL=http://imageshack.us][IMG=http://img61.imageshack.us/img61/7549/photomanipvoorgtaboycopy0qm.png][/URL]

Ik hoop dat je er veel genot aan hebt! :)

En die vraag moet je PB'en naar één van ons twee, maar nu is het niet meer nodig, ik zal eens overleggen met GL :Y . Maar de volgende keer liever een PB'tje sturen :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...