Jump to content

the a-team busje deel 2


airwolf

Recommended Posts

hi ik had een vraag kan iemand voor mij het busje van de a-team na maken in gta sa want dat zo ik wel erg vet vinden.

oh hoe kan ik zelf dingen maken voor in gta sa zoals huizen, auto's, motoren,eigen gemaaken missies en dat je die ook kan aanpassen .

haal die andere maar weg (sorry)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Airwolf, welkom op het forum :cya:

Er zijn hier niet veel mensen die hele nieuwe voertuigen maken. Nu weet ik niet precies hoe dat A-team

busje eruit ziet, maar misschien kunnen we een standaard SA busje Tunen. Verder, als je zelf mods wilt gaan

maken, moet je eens hier kijken. Dit is een grote lijst van alle modding tutorials ingestuurd door leden die

nieuwelingen willen helpen met modden.

Veel succes, Greetz Wazuup

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil je wel helpen, de burrito uit sa lijkt er wel aardig op, dus ik wil het wel proberen

EDIT: staat dit niet in het verkeerde forum? mods?

Bewerkt: door schno009
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga een proberen of ik het kan.. Ik moet eerst even een busje zoeken dat er op lijkt.

Ik kan het alleen een beetje aanpassen maar niet echt een heel nieuwe busje maken.. Ik weet niet hoe dat moet.

[ Moet dit trouwens niet in het GTA Modding Help Forum? ]

Link to comment
Delen op andere websites

Hij lijkt er precies op.. Enigste wat ik dan moet veranderen is de paintjob, zwarte wagen met een rood randje..

EDIT: Ik zal kijken of het me lukt om hem te maken :Y Ik doe mijn best, ik zal hem namelijk zelf ook wel willen :)

Bewerkt: door Ronnie1987
Link to comment
Delen op andere websites

texturing word geen probleem maar wil je de bumper en andere details ook veranderen?

dan zou ik gaan rondkijken op andere modsites om te kijken of ze daar staan!

ik heb el eens eerder dit busje als mod zien taan maar ik weet de site niet meer

:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

:cya:,

Je hebt gelijk Schno009. Maar dan moet ieder dat A-Team Busje wil hem apart gaan converteren, want je mag hem niet te download stellen voor degene in dit Topic die hem willen. In feite kan er redelijke Photoshopper deze Textures wel makkelijk veranderen, misschien kan je het eens vragen aan een paar Photoshoppers ? Je kan het natuurlijk ook zelf doen, als je er een beetje mee overweg kan. Moest iedereen hem toch apart willen converten, kijk even >Deze Tutorial< na en het zal je wel lukken als je alle stappen goed uitvoert. Als je ook de bumper enzo wilt gaan veranderen zul je toch wel veel ervaring met Moddeling nodig hebben.

Iniedergeval, succes! :Y

Velaro. :cya:

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Beetje late reactie maar, ik kan wel (proberen) om de texture van het busje te veranderen, als iemand de texture heeft en naar mij toestuurt zal ik eens kijken of het me lukt.. Dan moet wel iemand anders hem ingame zetten want heb zelf geen SA op de computer..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

ey ik wil graag de airwolf helicopter maar ik kan geen mod vinden ik heb gezien dat hij er al wel is in gta san andreas maar ik kan de mod niet vinden.

ik heb al een keer geprobeert een mod te downloaden maar ik weet niet waar die airwolf helicopter staat??

kan iemand mij helpen.

^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...