San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ik heb deze signature gemaakt voor de battle tussen mij en Levi. Hier is het topic trouwens. Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ziet er opzich leuk uit, volgens mij zie ik er een C4D render doorheen, die ik niet de beste vind, ik vind het er niet echt mooi uitzien met die zwarte achtergrond. De tekst is opzich een goed lettertype voor deze Sig, dus dat is goed gedaan. Verder zie ik niet veel meer waarover ik iets kan zeggen, behalve dat de border mooi oranje is, precies goed voor nu! Cijfers Achtergrond: 7 Kleuren: 7.5 Render: 7.8 Effecten: 7.5 Tekst: 8 Originaliteit: 8 Algehele indruk: 7.5 Eventuele bonus: - Mijn oordeel voor deze Sig is een 7.6. *** Hoogste rate ooit: Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. *** Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ja de c4d zit ook niet echt zoals het moet zitten, dus daar moet ik nog wat aan werken. Heeft iemand nog meer rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.