maurits107 Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ik heb een TV gemaakt met scetchup (1e model dat ik gemaakt heb ). Dit is 'ie; Comments please... BTW. Ik had het eerst geprobeerd met gmax, maar dat lukte niet. Weet iemand nog goede tutorials over gmax om (voor gta) models te maken? Reageren
Schno009 Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) ziet er goed uit voor Sketchup, en al helemaal voor je eerste model Check de Master Tutorial List, hier staan veel tuts over 3ds max, en sommige functies zitten ook in gmax. en als je de dingen in gta wilt zetten, ben je dit nodig: Kam's Scripts voor 3ds en Gmax, hier staat vast wel iets over in de tut list ik zou verder gaan met gmax, is naar mijn mening veel beter als sketchup EDIT Welkom op het forum! Veel plezier he en succes met moddelen Bewerkt: 20 juni 2006 door schno009 Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 die wil ik best ingame hebbe ga zo door! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Hij is best mooi, je kan goed zien dat het een TV is. Textures die zijn niet al te mooi, maar het gaat om 't model en niet om de textures. Maar met welk progamma heb je het gemaakt? Ik denk Zmodeler, als ik zo naar de Render kijkt. Volgende keer kan je je Models beter hier posten Verder wens ik je nog veel Suc6 met Modden Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Erg mooi model. Alles klopt gewoon. Erg knap, zeker voor je eerste model. Lijkt heel veel op een echte tv... Wil in het echt ook wel zo'n plasma tvtje Reageren
Schno009 Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Hij is best mooi, je kan goed zien dat het een TV is. Textures die zijn niet al te mooi, maar het gaat om 't model en niet om de textures. Maar met welk progamma heb je het gemaakt? Ik denk Zmodeler, als ik zo naar de Render kijkt.Volgende keer kan je je Models beter hier posten Verder wens ik je nog veel Suc6 met Modden hij zegt toch, sketchup Reageren
maurits107 Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik heb em weer opnieuw gemaakt, maar dan in gmax. Het is ongeveer het zelfde, maar ik laat het toch maar even zien... Het texturen lukt nog niet echt en in de Mastertutoriallist kon ik er niets over vinden. Weet nog iemand een goede tutorial over texturen (vooral de grootte van de texture op het model)?? Reageren
Schno009 Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 hier een korte: selecteer de poly waar je de textures op wilt veranderen. ga dan naar de modifier list, klik op UVW Map gebruik bijna altijd "Box" tenzij je een plane aan het texturen bent speel wat met de instellingen voor hoogte en tiling tot je texture goed staat rechtermuisknop op je model, en dan convert to poly Reageren
Donwell Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Heel mooi gemaakt! Ik wil trouwens niet als moderator over komen, maar je foto's zijn te breed, ze rekken het beeld uit. Let daar de volgende keer even op. Reageren
Pitbull Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Echt mooi, zeker voor je eerste(eigenlijk de tweede) alles klopt!! ik zou het niet beter kunnen! Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 ziet er zeker goed uit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.