Jump to content

AC Milan vs. Arsenal


Pitbull

AC Milan of Arsenal??  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. AC Milan vs. Arsenal

    • AC Milan
      17
    • Arsenal
      7


Recommended Posts

AC Milan!

Arsenal is ook goed, maar ik ben al zowat m'n hele leven fan van Milan, dus kies ik voor hun.

Sterspeler: Maldini, is oud en blijft goed.

Supertalent: Kaka, die is echt goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder twijfel , Arsenal.Ik haat Italiaanse ploegen , en dat blijft zo. Arsenal heeft ook goede spelers Henry(Frankrijk) , Ljungberg ( Zweden ) , Van Persie ( Holland ) , Fabregas ( Spanje ) , Campbell ( Engeland , En de topspeler van vroeger Bergkamp ( Holland ).

Ze stonden niet voor niets in de finale van CL 2006.

Link to comment
Delen op andere websites

Arsenal!! Ze hebben een heel goede ploeg, en komen bijna altijd ver in de Champions League. Verder hoorde ik dat op het Wk de meeste spelers van Arsenal zijn. Ik vind ze ook over het algemeen beter dan Ac Milan.

Vote: Arsenal. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso GEEN Arsenal, want het is schandalig hoe ze in de Champions League speelden afgelopen jaar (laf en verdedigend), en dat met zo'n team. Bovendien ben ik al een tijdje een fan van AC Milan, ze spelen behoorlijk aanvallend voor een Italiaanse ploeg, alleen jammer dat Inzaghi er speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Arsenal!! Ze hebben een heel goede ploeg, en komen bijna altijd ver in de Champions League. Verder hoorde ik dat op het Wk de meeste spelers van Arsenal zijn. Ik vind ze ook over het algemeen beter dan Ac Milan.

Vote: Arsenal. :klap:

Ehm, Arsenal komt bijna nooit echt ver in de Champions League, daar staan ze om bekend.

Ik stem op geen van beide omdat ik ze allebei haat.

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso GEEN Arsenal, want het is schandalig hoe ze in de Champions League speelden afgelopen jaar (laf en verdedigend), en dat met zo'n team. Bovendien ben ik al een tijdje een fan van AC Milan, ze spelen behoorlijk aanvallend voor een Italiaanse ploeg, alleen jammer dat Inzaghi er speelt.

Scoren en meteen verdedigend. Dat is Italie. En allen italiaanse ploegen. En als je in de halve finale stond zou ik ook meer verdedigen dan telkens aanval.

Link to comment
Delen op andere websites

Overduidelijk Arsenal. Die type spelers uit Italie moet ik niet, Arsenal heeft daarintegen leuk voetbal en goede spelers.

Fabregas, v Persie, Henry, Ljunberg etc. Die voetballen leuk technisch voetbal.

Link to comment
Delen op andere websites

In Arsenal is alleen henry goed maar in ac milaan niet dus ik vind ac milaan beter als arsenal

Nja , het is logisch dat Henry niet goed is bij AC Milan als hij er niet bij speelt :bonk::schater: .

Ik stem zelf voor AC Milan , omdat ze gewoon beter zijn :).

Link to comment
Delen op andere websites

Vote: Milan

Milan: Ze hebben goede spelers, ze leveren goed voedbal.

Arsenal:

-Hebben ook goede speleres maar minder dan Milan.

-ze spelen te hard op verdedeging.

Het was niet voor niets

de beste aanvallers (barca.) tegen de beste verdedeging (arsenal).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...