Jump to content

gta .s.e.x.

Hunter-Skywalkerr

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo kan iemand mij helpen hoe je moet .n.e.u.k.e.n. met gta in een auto.

me vriend wil dat zo graag zien

met gta vice city kon dat gemakkelijk

hoe gaat die met gta SA

Geplaatst: (bewerkt)

Naast een hoer gaan rijden met een behoorlijk mooie auto nog (niet helemaal kapot). Toeter eventueel (caps lock). Dan op Y klikken. Vervolgens naar een rustig plekje rijden. En voila! Je ziet echter niets. Ook niet als je met je muis zo draait dat je het zou kunnen zien, dan zie je ze gewoon naast elkaar zitten!

Groetjs, Dutchy3010

Bewerkt: door Dutchy3010

Je moet gewoon met een mooie sportwagen of een ander mooi type voertuig, naast een mooie dame rijden. Zorg er van te voren wel voor dat jou 'Sex Apeal' hoog staat. Dit kun je doen door veel te 'trainen' en trendy kleren te kopen. Bijvoorbeeld bij de Victim of Prolaps.

Dan druk je gewoon op Y (Yes) en dan rijd je gewoon een stukje met je meisje en dan gebeurt het. Verder zie je niet echt iets gebeuren.

---

Zou je wel iets willen zien, dan moet je de HotCoffee mod(ificatie) instaleren, en omdat die mod(ificatie) door Rockstargames is verboden kan niemand je hier op dit forum er mee helpen.

Edit: Dutchy was mij voor.

Bewerkt: door SummerBase

Hey welkom op het forum,

Echt seks met een vrouw in San Andreas kan in zijn orgineel niet, als je de PC-Versie hebt kan dit wel doen door de Hot Coffee Mod te instaleren, deze kan alleen bij de 1e versie van SA worden geinstaleerd dus als je hem laat hebt gekocht kan dat niet.

Wat jij bedoeldt is dat je sex in een auto hebt, Dutchy heeft dat al uitgelgd. Pak een mooie auto en zoek een hoertje op, deze vindt je gauw als je s'avonds laat rond rijdt, blijf een beetje naast haar rijden, en dan zal ze zeggen: "Want a good time honey?" als ze dat zegt moet je op Y drukken, dan zal ze bij je in de auto stappen. Dan moet je nog naar een rustige plaats rijden, ga ergens achter een huis of dergelijke staan, na een paar seconden zal de 'seks' dan beginnen. Maar dat is verder niets bijzonders, je ziet de auto bewegen maar ze zitten gewoon naast elkaar.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:
ferre, heb je ervaring met die ctrl+f? :D

Ja, voor als ik lappen tekst moet doornemen en op zoek ben naar een bepaald woord, scheelt een hoop moeite. Maar ik begrijp wat je bedoelt :D

Geplaatst:

DAN moet je een hoer in je auto nemen, en dan naar een donkere steeg of naar een afgelegen plek en dan ongeveer 2 seconde stil staan en dan gaat de auto op en neer en hoor je geluiden :schater::schater:

Geplaatst:

Óf als je een liefje hebt in het spel, dan moet je eens met je wagen (met haar erbij) eens naar een tuningshop gaan.

Dan zal je ook wel iets zien gebeuren ;)

Greetzzz

Geplaatst:
Óf als je een liefje hebt in het spel, dan moet je eens met je wagen (met haar erbij) eens naar een tuningshop gaan.

Dan zal je ook wel iets zien gebeuren ;)

Greetzzz

Met je vriendin of met iemand van de straat?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...