Jump to content

Dodo


Caltson

Recommended Posts

*Bump*

Vandaag heb ik GTA III eindelijk uitgespeeld. In enkele missies van Donald Love moet je pakjes verzamelen die uit een vliegtuig (de Dodo) vallen en je moet dacht ik in de missie "Decoy" ook zo'n Dodo neerhalen. Misschien wisten jullie dit al maar is het jullie niet opgevallen dat die Dodo's normale vleugels hebben? Degene waar je in kan hebben afgehakte vleugels maar de Dodo's in de missies (behalve in "Grand Theft Aero") en die Dodo die altijd langs de Junk Yard vliegt hebben normale vleugels.

(Sorry voor de bump en sorry indien jullie dit al wisten.)

Link to comment
Delen op andere websites

*Bump*

Vandaag heb ik GTA III eindelijk uitgespeeld. In enkele missies van Donald Love moet je pakjes verzamelen die uit een vliegtuig (de Dodo) vallen en je moet dacht ik in de missie "Decoy" ook zo'n Dodo neerhalen. Misschien wisten jullie dit al maar is het jullie niet opgevallen dat die Dodo's normale vleugels hebben? Degene waar je in kan hebben afgehakte vleugels maar de Dodo's in de missies (behalve in "Grand Theft Aero") en die Dodo die altijd langs de Junk Yard vliegt hebben normale vleugels.

(Sorry voor de bump en sorry indien jullie dit al wisten.)

Hmm nee is me eigenlijk niet opgevallen, ik had hem in die missie al neergeknald voordat ik hem goed kon bekijken.

Kan je misschien een screenshot maken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Is er misschien ergens een mod die de Dodo wel bestuurbaar maakt... Of een mod waardoor je wel in de heli's kan??? Zou het een stuk makkelijker maken screens te maken van Liberty City... :bonk:

Bewerkt: door ralgeu
Link to comment
Delen op andere websites

Is er misschien ergens een mod die de Dodo wel bestuurbaar maakt... Of een mod waardoor je wel in de heli's kan??? Zou het een stuk makkelijker maken screens te maken van Liberty City... :bonk:
ja die zijn er allebei, zoek eens op gtamods.de daar kan je die betere besturing vinden en de heli mod staat ook in gta3 general.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

*Geeft topic een schop. :{

Kan je misschien een screenshot maken?

U vraagt, wij draaien. Dit is eigenlijk de 'Dead Dodo' die je ook vaak langs Portland (bij de Junk Yard) ziet vliegen. Deze heeft zoals je ziet normale vleugels. De screenshot is genomen tijdens de missie 'A Drop in the Ocean'.

dropinocean3tv6.jpg

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ze ook gewoon zien vliegen als je geen missies of dergelijke doet hoor. De naam voor een echte dodo is volgens mij een fullwinged Dodo!

Ja, dat weet ik. Ik zie hem regelmatig langs de Junk Yard in Portland vliegen. Maar ik wil hiermee zeggen dat ze bij deze 'valse Dodo's' de vleugels niet ingekort hebben.

Ik dacht nogtands dat in de scripts van GTA III 'DEAD DODO' als codenaam gebruikt wordt:

DODO 2500.0 1.0 10.0 1.2 0.0 1.0 0.0 75 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 4 P 5.0 0.45 0 30.0 5.0 0.1 0.30 0.4 25000 1.25 -0.17 0.5 8000 0 1

DEADDODO 25500.0 2.5 7.7 2.9 0.0 0.0 0.0 85 0.58 0.7 0.46 5 140.0 24.0 4 D 10.00 0.45 0 27.0 1.2 0.05 0.2 0.2 10000 0.47 -0.17 0.5 0 0 1

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben geen held met het vliegen met een dodo. Gelukkig vond ik een topic waarin staat uitgelegd hoe je kan vliegen met de dodo. Uit eigen ervaring weet ik dat het helpt als je de standaardinstellingen kunt veranderen. Soms lukt het beter om te vliegen met een andere instelling dan de standaardinstellingen.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...