Jump to content

.avi file verkleinen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb namelijk een video bestand opgenomen die nog al groot uitgelopen is.

764 MB, ik wil deze echter op een cd zetten,

Is het mogelijk om hem te verkleinen tot onder de 700 mb, met een rar is hij 749MB dus heb je nog niet veel aan.

Kan iemand mij helpen?

Geplaatst:

Ik weet niet of je 'm wil gebruiken om af te spelen op je DVD speler, maar als dat wel zo is dan kan je beter niet 'm importeren naar Windows movie maker, deze slaat namenlijk het filmpje op als WMA en de meeste DVD spelers kunnen dat niet lezen. Als je 'm alleen wilt gebruiken als Back-Up dan kan je of doen wat Kraay zegt of opzoek gaan naar een ander inpak programma dan WinRar, google zou daar wel mee kunnen helpen.

Succes.

Geplaatst:

Ik had een videobestandje opgenomen voor deze video tutorial. Dat was ook een avi bestand. Hij was 285 mb

groot, en dat wil natuurlijk niemand gaan downloaden. Ik had hem maar opgeslagen als wmv en dit verlaagde

de bestandsgrootte met 265 mb (mijn filmpje was dus nog maar 20 mb groot)!! Uiteraard was hierdoor de

kwaliteit achteruit gegaan, maar alleen als me frame rate erg hoog kwam, zoals in San Andreas.

Dus als de kwaliteit wel iets slechter mag worden, kan je dit proberen.

Mvg, Wazuup

Geplaatst: (bewerkt)

:D Hier ben ik pro in :D

Download via een ondertitel site een ondertitel. Dat is meestal een .srt file. Doe die in de map en rename heb zodat het dezelfde naam heeft als de film.

gtaforum_is_lol.avi

gtaforum_is_lol.srt

Zo ziet het er ongeveer uit :)

Download nu DirectVobSub (met google kom je er wel) Installeer het en bekijk de film :)

DirectVobSub: http://www.free-codecs.com/download/DirectVobSub.htm

EDIT: Shit, ik zie dat je het op CD wilt gooien, in dit geval volg je mijn aanwijzingen tot en met dat stuk met DirectVobsub.

Brand de film met de subtitle op een CD, maar dan in data formaat. (SOMMIGE DVDSPELERS ONDERSTEUNEN HET NIET!!!)

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Klopt, maar kdenk dat het wel gaat lukken voor pc is het ook goed.

In iedergeval bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...