Jump to content

Vindplaatsen van importvoertuigen


hoho

Recommended Posts

Sommige voertuigen kun je ook op een speciale plaats vinden.

Bijvoorbeeld de Caddy. Die staat namelijk tussen de bosjes bij de Vuurtoren.

Dus je hoeft niet altijd gaan zoeken bij de Golf-Club. Hier rijden ze namelijk niet altijd en heb je dus kans dat je een half uur voor niks zit te zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
en ik heb nog 1 probleem ik zet mijn auto van de sunshine garage der in en dan is ie ineens weg hoort dat zo???

Ik neem aan dat je de garage bedoelt waar de lijst met gevraagde auto's naast hangt, want anders klopt het niet: In de andere garages hoort je auto gewoon te blijven staan. Maar als het om de garage gaat met de lijst, dan klopt het dat je de auto's kwijt bent. Het is lijkt me ook wel redelijk logisch dat je ze niet terugkrijgt, want ze vragen bij die garage natuurlijk niet voor niets om die auto's...;)

Het klopt dus dat ze 'verdwijnen', maar wees niet getreurd: Voltooi elke lijst en je krijgt voor elke lijst een beloning. Bovendien telt het mee voor de voltooiing van de 100 %, dus redenen genoeg om de auto's gewoon in te leveren volgens mij :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...