Jump to content

zoek save game


st0rm

Recommended Posts

Dan heb je een andere versie, staat er toevallig bij jou V2 (Versie2), want dat betekent dat je save-game tenminste de versie 1 die jij gedownload hebt van die site dan niet werkt.

Versie1 > Versie1 save-game = Werkt .

Versie2 > Versie1 save-game = Werkt niet.

Als ik jou was zou ik mijn versie2 downgraden naar Versie1, want meestal kan je over het algemeen meer met de Versie1. Waaronder MTA en andere multiplayer modificaties.

Om over te stappen naar Versie1 heb je eerst de Versie1 script bestanden nodig, ik heb ze hier voor je geupload. Natuurlijk zijn we er dan nog niet, je moet de bestanden uit het Winrar bestand plaatsen in deze map:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script

Als je dat gedaan hebt zal de computer vragen of je de andere bestanden wilt overschrijden, doe dit maar zorg wel ervoor dat je een back-up hebt gemaakt. Als je het overschreden hebt dan moet alles werken.

---

Verder weet ik niet of er programma's voor zijn dat het automatisch gebeurt, maar dit wil ook wel werken volgens mij.

Kijk voor de downgrader hier, met dank aan Velaro :)!

Veel succes, en ik wacht op je reactie of het gelukt is. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Jorair, :cya:

Het kan zijn dat je mods geinstalleerd hebt en dat je daarvoor een nieuwe savegame moet starten. Heb je mods gedownload ? Zoja, installeer je spel opnieuw en je savegames blijven bewaard. Dan zal je spel weer werken.

Als je geen mod hebt gedownload, wil het zeggen dat je San Andreas V2 hebt, en hem dus nog maar een paar maanden geleden gekocht hebt. De V1 savegames zijn niet compatibel met V2. Geen paniek, hier heb je een downgrade voor. Download deze dowgrade en installeer hem. Deze kan je >Hier< downloaden. Wel weet ik niet of jouw savegames van V2 bewaard blijven omdat je spel dan V1 wordt. Dat zul je aan iemand anders moeten vragen.

Succes! :Y

Velaro. :cya:

@SummerBase: Geen probleem! ;)

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...