Jump to content

eindmissies


Gunit-Soldier

Recommended Posts

ik heb de cop land gedaan

en ik heb nu allleen nog de missies : Cubans Telephone en love fist en de V van tommie mansion

maar als ik naar tommie mansion ga om die missie te doen kan ik dat rode rondje ( waar je altijd in staat m missies te spelen )

nergens vinden. je moest iets van 5 bedrijven maar dat snap ik niet echt :bonk:

kan iemand me helpen ?? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Copland was voor voorlopig de laatste missie die je moest doen voor Tommy Vercetti. Je kreeg daarvoor een asset van $5000 dollar. Bij de slotmissie Keep your Friends Close keert de roze maker weer terug. Om de slotmissies te activeren moet je vijf bedrijven in bezit hebben en daarvan moet je alle missies van die vijf bedrijven doen. Je moet de missies van Print Works gedaan hebben. Dit bedrijf moet je sowieso kopen. Je kunt daarna vier willekeurige bedrijven kopen. Zie bedrijvenlijst van wikigta. Voor meer informatie verwijs ik je naar het andere topic hierover. Dit is het topic hierover.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Copland was voor voorlopig de laatste missie die je moest doen voor Tommy Vercetti. Je kreeg daarvoor een asset van $5000 dollar. Bij de slotmissie Keep your Friends Close keert de roze maker weer terug. Om de slotmissies te activeren moet je vijf bedrijven in bezit hebben en daarvan moet je alle missies van die vijf bedrijven doen. Je moet de missies van Print Works gedaan hebben. Dit bedrijf moet je sowieso kopen. Je kunt daarna vier willekeurige bedrijven kopen. Zie bedrijvenlijst van wikigta. Voor meer informatie verwijs ik je naar het andere topic hierover. Dit is het topic hierover.

Nog even een kleine toevoeging, voor de duidelijkheid: Je moet eerst ook nog gewoon de missies halen, zoals die van Love Fist, Umberto Robina enz. enz. Daarnaast moet je dus 5 bedrijven kopen en de missies daarvan voltooien, waaronder sowieso die van de Printworks.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ja dat klopt, na een tijdje krijg je de missie 'Hit the Courier' als je die missie hebt gehaalt kan je missie 'Cap The Collector' spelen dat is de 1e eindmissie na die missie kan je de missie 'Keep your Friends Close' spelen, dit is teven het einde van de Storyline van GTA Vice City, je kan daarna natuurlijk nog wel andere missie's spelen, die benodigd zijn voor de 100% maar niet echt bji de storyline horen.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...