Jump to content

"Design"


deagle

Recommended Posts

De achtergrond, tja 1 effect zie ik maar en dat is kleur.

Dan die man, heel slecht uit geknipt, die glow er op staat niet, en het lijkt meer op een cartoon figuur.

Die stoel: De kleur is veranderd maar goed wat nog meer?

En wat doet in vredesnaam die stoel in een parkeergarage. :sst:

In iedergeval werk aan dit.

Een goeie oplossing voor wat je wilt maken.

Want een stoel in een garage vind ik geen ''design''.

Het mannetje beter bewerken, renderen met de pen tool, en die glow er af halen.

De kleur van de tunnel geel/donkergeel maken zodat hij een wat beter effect krijgt.

En die stoel weg halen, en een auto of iets in de richting, Want een stoel parkeer je niet in een garage maar in een meubelwinkel, je zet toch ook een auto niet in een meubelwinkel?

En dan nog wat:

De tekst beter maken, een border, en wat meer effecten.

Ik zou ook als ik jouw was die 3 kwartier veranderen in 1 kwartier +/- want dit maak ik in 2 minuten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook als ik jouw was die 3 kwartier veranderen in 1 kwartier +/- want dit maak ik in 2 minuten.

Dus die man uitknippen en die stoel en ze dan de juiste belichting geven en een aantal effectjes? Erg knap. :)

Ik vind het geen mooi ontwerp, maar het idee erachter is veel en veel mooier. Alleen zitten er wel een paar fouten in. De stoel lijkt net of hij zweeft. Er zit een perspectief aan en hij buigt voor over. Door middel van Edit - Transform - Distort / Perspective kan je er perspectief aan geven, waardoor het lijkt dat hij ook op de grond staat.

Ook lijkt het niet alsof de man tegen een paal leunt in je ontwerp. Haal die outer glow (of wat het ook is) er af en geef de witte kleuren dezelfde kleur, misschien iets lichter, als de pilaren die er op staan. Dat zou veel beter lijken. Succes. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...