Donwell Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Bij CJ's garage heb ik de garage rechts van waar je je auto's in kan parkeren uitgehold met Gmax, ik heb er namelijk glas in gezet zodat je dwars door de garage heen kan kijken. Nu heb ik hem uitgehold en wil ik hem opslaan als dff, maar hoe moet dat?? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Klik hier voor een hele goede [film]tutorial van Wazuup. Hier staat alles in over het in gta zetten van een model, dus ook het dff maken. Voor scripts moet je deze nemen: klik Met dank aan: Schno009! Groetjes, Dutchy3010 Bewerkt: 26 juni 2006 door Dutchy3010 Reageren
Donwell Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) nee, een dff opslaan, niet in het spel zetten. Ik krijg trouwens ook steeds een storing. Ik zal even een screen maken. Edit: raar, ik krijg de foto niet zo 123 goed... hij moet dus gedownload worden... SRRY, SRRY. Bewerkt: 26 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) dus ook het dff maken. Ik zei dus dat je deze wel kon volgen, maar dat je het maar gedeeltelijk hoeft te volgen. Dit probleem heb ik precies hetzelfde gehad. Je krijgt dit als je met scripts werkt van 3ds max. Je moet met scripts werken van gmax. De link, die ik van Schno009 gehad hebt, zie je in mijn vorige post hierboven! Voor scripts moet je deze nemen: klik Bewerkt: 26 juni 2006 door Dutchy3010 Reageren
Donwell Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) ok, ik zal het zo gelijk even uitproberen!!! Edit: met die scripts heb ik nog steeds dezelfde foutmelding! Bewerkt: 26 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.