Fuffie Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 ik weet niet of het mag maar willen mensen mee helpen met mijn forum >>> Door patrickW: Link verwijderd. Dit valt onder reclame maken en is dus niet toegestaan. Je mag wel een eenvoudige link in je signature opnemen (zonder verdere reclame en/of wervings teksten)<<<
Grove St. Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Dit mag idd niet, dit is reclame en dat mag nou eenmaal niet.
Fuffie Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Dit mag idd niet, dit is reclame en dat mag nou eenmaal niet. je bent geneens moderator of zo klik hier kijk hier eens maar ik dacht van mij forum o nee dat mag niet dus ik vraag het maar >>> Door PatrickW: In dat topic wordt alleen om hulp gevraagt, zonder verder het forum/site bij naam of URL te noemen. Dat valt wat mij betrefd dus niet onder reclame<<<
PatrickW Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Dit mag idd niet, dit is reclame en dat mag nou eenmaal niet. Moderator gedrag is ook niet toegestaan, net als het vragen om slotjes.. Volgende keer liever gewoon een PM sturen naar iemand van de crew die online is, als je zoiets ziet..
Recommended Posts