Jump to content

Post je grootste blunder van vc


GTAVC

Recommended Posts

Mijn grootste blunder was eens dat ik een cop platgewalst had en een een mesa zag (een wagen die erg weinig voorkom) maar was vergete da ik 2 sterretjes had dus gelijk gearesteerd mesa weg m60 ook weg die had ik alleen bij een missie kunne krijgen en die kon ik dus nergens meer vinden.

P.S Als hier al een topic over was sluit gooi er dan maar een slotje op

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dx11

    3

  • ArticLight

    2

  • VforV

    2

  • BinkieNet

    2

  • 2 weken later...

Grootste blunder...

Oh jah... Ik ging voor de Paramedic levels... Bloeb het water in gereden bij level 12... Stom :duh:

Oh jah en natuurlijk bij net die ene missie die heel moeilijk was, bijna gehaald en dan net die ene stomme fout maken... Dat hebben we denk ik wel eens allemaal gehad, toch??? :?

Link to comment
Delen op andere websites

mesa weg m60 ook weg die had ik alleen bij een missie kunne krijgen en die kon ik dus nergens meer vinden.

De M60 ligt ook in de legerbasis bij het vliegveld :). Hij ligt in één van de twee uitkijktorens aan de toegangspoort. In welke, dat ben ik even vergeten maar in de ene ligt Armor en in de andere een M60. Er ligt ook een Hidden Package. Let wel: je moet een Cop Uniform aanhebben want anders schieten de militairen op je.

--------------------

Edit:

De legerbasis:

vclegerbasiskz3.th.jpg

De M60 ligt in de linker toren.

vclegerbasis2iw5.th.jpg

Om vrije toegang te hebben in de legerbasis heb je een politie-uniform nodig. Je kan er één halen in dit gebouw.

vcpdyf7.th.jpg

Het politie-uniform ligt in het politiegebouw, de eerste deur links.

copclothesql5.th.jpg

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn grootste blunder was eens dat ik een cop platgewalst had en een een mesa zag (een wagen die erg weinig voorkom) maar was vergete da ik 2 sterretjes had dus gelijk gearesteerd mesa weg m60 ook weg die had ik alleen bij een missie kunne krijgen en die kon ik dus nergens meer vinden.

P.S Als hier al een topic over was sluit gooi er dan maar een slotje op

had ik ook alleen had ik wel 3sterretjes en opzettelijk de politie neergeschoten

Link to comment
Delen op andere websites

IK had een keer 50 taximissies gedaan, echt gigantisch lang mee bezig geweest, en toen afgesloten zonder te saven, dan wordt je echt kwaad, niet omdat het moeilijk is, maar omdat je aardig veel geld kwijt bent, en omdat je heel veel tijd voor jan zak besteedt hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn grootste blunder was toen ik tijdens zo'n missie die ik best moeilijk vond (missie dat je met een rc heli/plane van die boten kapot moet maken) dat ik bij de laatste boot uit zenuwachtigheid mn rc plane per ongeluk liet exploderen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...