GTAVC Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2006 Mijn grootste blunder was eens dat ik een cop platgewalst had en een een mesa zag (een wagen die erg weinig voorkom) maar was vergete da ik 2 sterretjes had dus gelijk gearesteerd mesa weg m60 ook weg die had ik alleen bij een missie kunne krijgen en die kon ik dus nergens meer vinden. P.S Als hier al een topic over was sluit gooi er dan maar een slotje op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2006 de m60 kun je na de missie's van Phil Cassidy nog kopen bij z'n caravan. en ik maak geen blunders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
medion Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2006 grootste blunder van mij was dat ik 1 cheat gebruikte in het begin, dus ook geen 100% checklist. ruben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralgeu Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2006 Grootste blunder... Oh jah... Ik ging voor de Paramedic levels... Bloeb het water in gereden bij level 12... Stom Oh jah en natuurlijk bij net die ene missie die heel moeilijk was, bijna gehaald en dan net die ene stomme fout maken... Dat hebben we denk ik wel eens allemaal gehad, toch??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord of War Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2006 Als ik bij de laatste missie vergeten was om wapens te kopen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) mesa weg m60 ook weg die had ik alleen bij een missie kunne krijgen en die kon ik dus nergens meer vinden. De M60 ligt ook in de legerbasis bij het vliegveld . Hij ligt in één van de twee uitkijktorens aan de toegangspoort. In welke, dat ben ik even vergeten maar in de ene ligt Armor en in de andere een M60. Er ligt ook een Hidden Package. Let wel: je moet een Cop Uniform aanhebben want anders schieten de militairen op je. -------------------- Edit: De legerbasis: De M60 ligt in de linker toren. Om vrije toegang te hebben in de legerbasis heb je een politie-uniform nodig. Je kan er één halen in dit gebouw. Het politie-uniform ligt in het politiegebouw, de eerste deur links. Bewerkt: 16 juli 2006 door VforV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2006 Mijn grootste blunder was eens dat ik een cop platgewalst had en een een mesa zag (een wagen die erg weinig voorkom) maar was vergete da ik 2 sterretjes had dus gelijk gearesteerd mesa weg m60 ook weg die had ik alleen bij een missie kunne krijgen en die kon ik dus nergens meer vinden. P.S Als hier al een topic over was sluit gooi er dan maar een slotje op had ik ook alleen had ik wel 3sterretjes en opzettelijk de politie neergeschoten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 ik beschadig mij cop car altijd veel te veel bij vigilante missies! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 IK had een keer 50 taximissies gedaan, echt gigantisch lang mee bezig geweest, en toen afgesloten zonder te saven, dan wordt je echt kwaad, niet omdat het moeilijk is, maar omdat je aardig veel geld kwijt bent, en omdat je heel veel tijd voor jan zak besteedt hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZUMZUM Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 vc 100 % uitspelen. dat vind ik toch het belachelijkste wat ik gedaan. en kom nou niet te zeiken dat dat geen blunder is... 100% zuigt door die stomme unlimited ammo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Curtis Jackson Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 Mijn grote blunder is naar als ZUMZUM dat ik hem 100% uit heb gespeeld en, dat ik met 6 sterren het Police dept. in ging..... Greetzzz CJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 Ik had niet gesaved nadat ik al meer dan 50 'ijsjes' verkocht had bij de CherryPoppers Factory . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BinkieNet Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 Mijn grootste blunder is: Met 6 sterren achterna gezeten worden, dan met nog 15% leven het Hymen Condo opkomen en dan perongelijk van het heliplatform afvallen; Wasted Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2006 mijn grootste blunder was toen ik tijdens zo'n missie die ik best moeilijk vond (missie dat je met een rc heli/plane van die boten kapot moet maken) dat ik bij de laatste boot uit zenuwachtigheid mn rc plane per ongeluk liet exploderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ben007 Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2006 op leel 6 van vigilante een auto wou rammen,mar ik reed wa te rap en vloog tegen da auto aan en ging zo over de kop.Weg auto en mission failed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.