Jump to content

Post je grootste blunder van vc


GTAVC

Recommended Posts

Ik heb zojuist mijn ALLER GROOTSTE blunder gemaakt.

Ik had VC bijna 100% en toen wilde ik het begin nog een x doen..

Maar toen sloeg ik hem perongeluk over die andere heen,

nu moet ik weer opnieuw beginnen :duh::cab::-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dx11

    3

  • ArticLight

    2

  • VforV

    2

  • BinkieNet

    2

Als je een auto achter je ziet rijden je stapt uit om hem te stelen dan is de auto op een spoorloos

verdwenen :bonk:

dat hoor ik vaak, overigens (heb hem op de xbox) is het geheugen op de straten bij mij heeel erg goed. als ik wegga, en een kwartier later terug kom, staat het er nog! het is trouwens niet altijd fijn, me dak raakt overvol met heli's als ik een tijd speel
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn grootste blunder is het overrijden van een patient in de paramedicmissie in de laatste level. Ik moest nog een passagier ophalen, maar ik reed weer eens te hard op het strand. Doordat ik te veel snelheid had kon ik niet meer op tijd remmen om de passagier te laten instappen. In plaats van het remmen, reed ik de passagier over. Toen kon ik weer opnieuw beginnen. Ik had best wel veel tijd besteed aan deze missie en dat was allemaal voor niks. :t

Link to comment
Delen op andere websites

blunder, blunder,.... ohja, ik had 99 hidden packages en ik vond de 100ste niet. Toen ik hem eindelijk gevonden had was ik trots en ging ik nog wat spelen totdat mijn moeder me roept om vlug te komen en ik vergeet te saven. Nu ben ik nog altijd vergeten waar die domme hidden package ligt.

Ik word gek van die 99 of 100 :duh:

Kan het me echt niet herinneren... :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

bij die van mij dat ik heel veel geld had bestend aan wapens

en dat ik toen die missie ging doen dat je tegen hilary king moet race in zijn sabre turbo

en alles ging heel goed behalfe toen ik net een paar centimeter botste en over de kop ging

auto zij boe, en ik was dood

missie moest weer helemaal opnieuw en ik had voor niks te veel geld aan wapens uit gegeven :$

Link to comment
Delen op andere websites

bij die van mij dat ik heel veel geld had bestend aan wapens

en dat ik toen die missie ging doen dat je tegen hilary king moet race in zijn sabre turbo

en alles ging heel goed behalfe toen ik net een paar centimeter botste en over de kop ging

auto zij boe, en ik was dood

missie moest weer helemaal opnieuw en ik had voor niks te veel geld aan wapens uit gegeven :$

dan laad je en doe je het overnieuw (ik heb een savegame met 0x wasted en 0x busted omdat ik nooit save na dat, altijd laden als iets is mislukt!!)
Link to comment
Delen op andere websites

mijn grootste blunder ooit is dat ik aan het begin van het spel gelijk codes gebruike. ik zette de codes uit en begon met missies. na een paar weken kom ik er achter dat ik het spel niet meer 100% kan halen. mn status is nu -9500....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...