Jump to content

wat is de grootste fout van vice city?


medion

Recommended Posts

ik vind de grootste fout als je come fly with me intikt kun ej vliegen maar als je dir race doet bij die gorte hal achter op het 2e eilasnd dnas vleigen al die autos ook en kun je makelijke rwinnen.dit vind ik de grootste fout.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • medion

    4

  • Vercetty

    4

  • Baffie

    3

  • LBG

    2

Top Posters In This Topic

Heej... Je kunt wel ergens op schieten bij de schietbaan. Als je de Malibu hebt gekocht kun je na de missie The Shootist wel op de Rifle Range richten. Op wikigta staat een beschrijving van de Rifle Range.

Even ontopic. De grootste fout vind ik de Vice City Street Racers. Voer de code BIGBANG in en alle racers blazen op. Je kunt de race dan veel te makkelijk winnen. En verder zijn er nog wat kleine fouten, maar ach... Ieder spel heeft dat toch???

Dat is toch geen fout van het spel? Cheaten doe je (meestal) om dingen makkelijker te maken. En je typed hem zelf in, als je vanzelf zo makkelijk zou kunnen winnen zonder die cheat zou het wel dom van de makers zijn.

Ik vind de grootste fout toch wel dat je niet kan zwemmen, aangezien er toch best veel water in Vice City is, en boten. Als je boten in het spel zet lijkt het me logisch om er ook een zwemfucntie in te doen. Een andere grote fout is dat het huis van Ricardo Diaz vies wordt en dat er overal afval ligt enzo. Dan heb je net zo´n mooi groot huis en dan verneuken ze dat weer.

EDIT:

ik vind de grootste fout als je come fly with me intikt kun ej vliegen maar als je dir race doet bij die gorte hal achter op het 2e eilasnd dnas vleigen al die autos ook en kun je makelijke rwinnen.dit vind ik de grootste fout.

Jij ook al. :ch:

Bewerkt: door CenMan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

ik zou zeggen: download mission mods en een heel nieuwe storyline staat voor je klaar ;) nouja.. to the point: ik vind het jammer dat soms de achterkant van de auto gaat bibberen inplaats van het normale geluid weergeeft.. dat is echter soms op de ps3, en dan later komt het geluid terug :(

Link to comment
Delen op andere websites

doen valt... Er zijn alleen maar winkels waar je moordwapens kan kopen... En geen eten o.i.d. ...

In de pizza winkeltjes kan je pizza bestellen,door in de rose marker te staan.

Ontopic:

De grootste fout vind ik dat sommuge dingen hebben geschrapt,maarja...misschien hadden ze daar een góede rede voor.

Link to comment
Delen op andere websites

doen valt... Er zijn alleen maar winkels waar je moordwapens kan kopen... En geen eten o.i.d. ...

In de pizza winkeltjes kan je pizza bestellen,door in de rose marker te staan.

Ontopic:

De grootste fout vind ik dat sommuge dingen hebben geschrapt,maarja...misschien hadden ze daar een góede rede voor.

Vind je het dan nog steeds de grootste fout? Uit voormalige kaarten blijkt ook dat het Memorial Stadium er eerst niet zou zijn, toch leuk dat die er achteraf nog ingezet is, vind je dat dan ook stom, dat ze dat lege stuk zee geschrapt hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het wel fout dat ze de legerbasis/het extra vliegveld geschrapt hebben.

en baffie: natuurlijk is het niet stom dat de hyman stadium er gekomen is maar zou het niet eens leuk zijn om te weten wat er achter de veranderingen schuilt, ik vind het nu ook echt jammer dat er geen enkele missie iets met de legerbasis doet. zelfsa de missie waar je een tank steelt(sir, yes sir geloof ik) rijden ze niet naar die basis maar naar een gewone loods.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het wel fout dat ze de legerbasis/het extra vliegveld geschrapt hebben.

en baffie: natuurlijk is het niet stom dat de hyman stadium er gekomen is maar zou het niet eens leuk zijn om te weten wat er achter de veranderingen schuilt, ik vind het nu ook echt jammer dat er geen enkele missie iets met de legerbasis doet. zelfsa de missie waar je een tank steelt(sir, yes sir geloof ik) rijden ze niet naar die basis maar naar een gewone loods.

maar over sir, yes sir, moet je de tank verstoppen, dat doe je toch niet op het legerbasis?

http://nl.wikigta.org/index.php/Sir%2C_yes...TA_Vice_City%29

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

doen valt... Er zijn alleen maar winkels waar je moordwapens kan kopen... En geen eten o.i.d. ...

In de pizza winkeltjes kan je pizza bestellen,door in de rose marker te staan.

Ontopic:

De grootste fout vind ik dat sommuge dingen hebben geschrapt,maarja...misschien hadden ze daar een góede rede voor.

Vind je het dan nog steeds de grootste fout? Uit voormalige kaarten blijkt ook dat het Memorial Stadium er eerst niet zou zijn, toch leuk dat die er achteraf nog ingezet is, vind je dat dan ook stom, dat ze dat lege stuk zee geschrapt hebben?

Lees voortaan even beter,er staat toch duidelijk Sommige (Trouwens wel met een spellings fout) Daaree bedoel ik niet alle dingen die gescrapt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het wel fout dat ze de legerbasis/het extra vliegveld geschrapt hebben.

en baffie: natuurlijk is het niet stom dat de hyman stadium er gekomen is maar zou het niet eens leuk zijn om te weten wat er achter de veranderingen schuilt, ik vind het nu ook echt jammer dat er geen enkele missie iets met de legerbasis doet. zelfsa de missie waar je een tank steelt(sir, yes sir geloof ik) rijden ze niet naar die basis maar naar een gewone loods.

maar over sir, yes sir, moet je de tank verstoppen, dat doe je toch niet op het legerbasis?

http://nl.wikigta.org/index.php/Sir%2C_yes...TA_Vice_City%29

medion :cya:

ik zeg ook dat ze niet naar de legerbasis gaan, ik heb het konvooi eens de hele weg gevolgd en ze reden naar een loods in de haven. ik hen de elgerbasis nog nooit in een missie gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

tja, er zijn wel meer vage dingen aan het legerbasis, bijv. het gedeelte waar een grote loods en een paar kleine loodsen staan. Je kunt er alleen komen met een motor (door over een stunt te gaan) of heli.

Maar het is ook wel een klein beetje logisch dat daar geen missies zijn, omdat ze het andere legerbasis geschrapt hebben en het andere gedeelte veranderd hebben in een legerbasis wat eigenlijk eerst een stuk vliegveld was.

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

tja, er zijn wel meer vage dingen aan het legerbasis, bijv. het gedeelte waar een grote loods en een paar kleine loodsen staan. Je kunt er alleen komen met een motor (door over een stunt te gaan) of heli.

Maar het is ook wel een klein beetje logisch dat daar geen missies zijn, omdat ze het andere legerbasis geschrapt hebben en het andere gedeelte veranderd hebben in een legerbasis wat eigenlijk eerst een stuk vliegveld was.

medion :cya:

je kan overal komen op de legerbasis, als je naar binnen gaat is links een trap te zien, ga het dak op en volg de paden en d ehindernisbaan en zo, er zitten een paar doorgangen in de hekken, want de hunter komt ook achterin te staan. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het jammer dat de legerbasis geschrapt is, dat je niet kunt zwemmen, en dat het oppervlakte van het spel maar vrij klein is...

Ik begrijp wel waarom het allerdrie zo is, het komt vooral doordat het al een wat ouder spel is, en de legerbasis, daar zullen ze ook wel een goede reden voor hebben gehad. Maarja, het is toch wel jammer...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...