RedNeck Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 heey ik heb ff hulp nodig bij 2 vraagen 1. in gta sa zijn de logo´s die op de politie voertuigen zitten niet zichtbaar weet iemand hoe dit komt 2. kan iemand mij een link geven van het topic van de mod waabij je gta sa nederlands word want ik kan hem niet vinden met de zoekmachine Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 heey ik heb ff hulp nodig bij 2 vraagen1. in gta sa zijn de logo´s die op de politie voertuigen zitten niet zichtbaar weet iemand hoe dit komt 2. kan iemand mij een link geven van het topic van de mod waabij je gta sa nederlands word want ik kan hem niet vinden met de zoekmachine 1) Geen logo op een politieauto, eerlijk gezegd niet iets waar ik direct oplet. Volgens mij zit er bij mij wel een op. Probeer je grapichs eens wat lager te zetten, of misschien heb je perongeluk iets aangepast/verwijderd ergens. 2) Volgens mij is hier nog geen mod voor, dit is geloof ik ook heel simpel om zelf te doen. Maar ik heb toch nog iets gevonden, volgens mij is het voor een deel af. >Hier< vind je het. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 -2. kan iemand mij een link geven van het topic van de mod waabij je gta sa nederlands word want ik kan hem niet vinden met de zoekmachine Ik denk dat daar een mod voor is al dat ik weet dat er 1tje is voor Vice City Reageren
Caltson Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) @ mathijs: over dat politielogo,dat is gewoon een bug;bij sommige ranchers van de politie zie je op de deur geen logo staan,maar enkel een witte deur.dit is dezelfde bug zoals bij een van de achterdeuren van de ambulance,waarbij enkel "lance" te zien is en geen ambu.... Greetz Bewerkt: 3 juli 2006 door gtagangster Reageren
Ice Banana Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 @ mathijs: over dat politielogo,dat is gewoon een bug;bij sommige ranchers van de politie zie je op de deur geen logo staan,maar enkel een witte deur.dit is dezelfde bug zoals bij een van de achterdeuren van de ambulance,waarbij enkel "lance" te zien is en geen ambu....Greetz Dat is een verwijzing naar Lance VAnce heb ik horen zeggen Reageren
Dinkydau Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Goed gehoord, maar het is niet zo. Gewoon een foutje. Reageren
Caltson Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 nee,een gewone bug hoor want anders zouden ze op alle ambu's wel "lance" hadden gezet.dit is gewoon een bug zoals de deur hierboven verklaard.dit is gewoon een deel dat niet geladen is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.