Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben op zoek naar een mod die de ingame subs in het nederlands vertaald. ik snap sommige filmpjes gewoon niet. ik weet dan wel wat ik bij de missie moet doen, maar het lijkt me leuker als je weet waarom je die missie doet. ik denk dat je dan meer in het spel zit.

dus mijn vraag is:

zijn hier ook mods voor of programmatjes?

bvd :)

Geplaatst:

Hey stefan, welkom op het forum :cya:

Er zijn wat leden van dit forum er mee bezig, alleen het lijkt een beetje dood. Teminste, ik kwam

het topic helemaal onderaan de pagina tegen. Je kan hem hier vinden. Als je het leuk vind, kan je zelf ook joinen. Het is niet zo moeilijk

om te leren om San Andreas te vertalen, behalve als je problemen met engels hebt natuurlijk :puh:

Veel succes,

Wazuup :bier:

Geplaatst:

Welkom op het forum, :cya:

Er zijn wel een paar mods die de ondertiteling vertalen, maar deze zijn nooit compleet en dat is dus niet nuttig om te gebruiken dan. Wel kan je zelf aan de slag gaan door de >San Andreas GXT Editor te gebruiken.<. Dit vereist veel tijd, dus is het niet aan te raden. Maar als je het per sé wilt kan je het toch gebruiken. :)

In het Overige Showroom staan er een paar, die de menu en andere kleine dingen zoals de ambulance-missies vertalen. Verder zijn er nog wat, maar die vind je snel met Google, onze grote vriend.

Velaro. :cya:

Geplaatst:

oké dankjewel :)

maar... is er een tutorial voor die editor... want ik weet niet hoe ik nu moet beginnen :?

Geplaatst:

Naar mijn weten niet, maar ik wil het je wel even uitleggen: :)

Start de San Andreas GXT Editor op, en je zult bovenaan een lijst zien met als titel 'Table Name'. Als je hier bijvoorbeeld 'Main' selecteert zul je in de tabel onderaan ook een lijst krijgen met dingen uit het spel/zinnen uit het spel. Selecteer hier ook iets wat je wilt vertalen, en je zult in de tabel rechts een lijst krijgen. Dan kan je deze zin/woord aanpassen en zo kan je de dingen die je veel gebruikt veranderen.

Veel succes ! :Y

Velaro. :cya:

Geplaatst:

ja maar 't probleem is: ik zie niks staan onder Table name :?

Geplaatst:
ja maar 't probleem is: ik zie niks staan onder Table name :?

Dan moet je uiteraard wel eerst de AMERICAN.GXT openen anders zie je inderdaad niks staan daar ;).

• 4 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...