Gta-killer Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) Kan je dan een goed spel noemen wat ik nog niet heb? Ik heb al: skate, COD 4, halo 3, pes 2008, dead rising, forza motorsport 2, assassins creed, saints row en half life orange box. Welke goede game mis ik nog? (ik hoef niet nog een shooter zoals mass effect of GOW, 3rd person shooter die op gta lijkt is natuurlijk wel leuk) Bewerkt: 1 februari 2008 door Gta-killer Reageren
Rullez Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Kan je dan een goed spel noemen wat ik nog niet heb?Ik heb al: skate, COD 4, halo 3, pes 2008, dead rising, forza motorsport 2, assassins creed, saints row en half life orange box. Welke goede game mis ik nog? (ik hoef niet nog een shooter zoals mass effect of GOW, 3rd person shooter die op gta lijkt is natuurlijk wel leuk) Ik heb gehoord dat Just Cause een goede game is. Ik heb zelf geen ervaring met de game. Maar veel vrienden van mij hebben hem. En hun reactie zijn positief. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) Ik heb gehoord dat Just Cause een goede game is. Ik heb zelf geen ervaring met de game. Maar veel vrienden van mij hebben hem. En hun reactie zijn positief. Dat spel heb ik op de ps2 al. Ben er nooit echt ver mee gekomen qua missies. grootste nadeel van het spel vind ik dat je in het hele landschap (dat ENORM groot is), valt helemaal niks te doen. Het zijn alleen maar wat bergen met bomen ertussen en hele hoop wegen. In GTA heb je altijd een levendige stad maar in dat spel alleen wat uitgestorven dorpjes. Naar mijn mening dus geen top spel. (krijg trouwens opeens zin om de ps2 versie weer te spelen...) Bewerkt: 1 februari 2008 door Gta-killer Reageren
philip14 Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) Ik heb gehoord dat Just Cause een goede game is. Ik heb zelf geen ervaring met de game. Maar veel vrienden van mij hebben hem. En hun reactie zijn positief. Dat spel heb ik op de ps2 al. Ben er nooit echt ver mee gekomen qua missies. grootste nadeel van het spel vind ik dat je in het hele landschap (dat ENORM groot is), valt helemaal niks te doen. Het zijn alleen maar wat bergen met bomen ertussen en hele hoop wegen. In GTA heb je altijd een levendige stad maar in dat spel alleen wat uitgestorven dorpjes. Naar mijn mening dus geen top spel. (krijg trouwens opeens zin om de ps2 versie weer te spelen...) Just Cause 2 komt dit jaar ook nog uit Bewerkt: 1 februari 2008 door philip14 Reageren
PSVer Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Kunnen jullie mij is een goede reden (of uitleg) geven waarom ik een Xbox 360 Elite moet kiezen en niet de gewone versie? Alvast bedankt. PSVer Reageren
philip14 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Kunnen jullie mij is een goede reden (of uitleg) geven waarom ik een Xbox 360 Elite moet kiezen en niet de gewone versie?Alvast bedankt. PSVer De elite heeft 120 gig geheugen en de gewone heeft 20 gig geheugen Reageren
PSVer Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Kunnen jullie mij is een goede reden (of uitleg) geven waarom ik een Xbox 360 Elite moet kiezen en niet de gewone versie?Alvast bedankt. PSVer De elite heeft 120 gig geheugen en de gewone heeft 20 gig geheugen Dacht dat ik dat niet wist. En er zit ook een HDMI-kabel bij. Maar wat is beter(voor later)? Reageren
philip14 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Kunnen jullie mij is een goede reden (of uitleg) geven waarom ik een Xbox 360 Elite moet kiezen en niet de gewone versie?Alvast bedankt. PSVer De elite heeft 120 gig geheugen en de gewone heeft 20 gig geheugen Dacht dat ik dat niet wist. En er zit ook een HDMI-kabel bij. Maar wat is beter(voor later)? Een ps3 Reageren
Froop Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Kunnen jullie mij is een goede reden (of uitleg) geven waarom ik een Xbox 360 Elite moet kiezen en niet de gewone versie?Alvast bedankt. PSVer De elite heeft 120 gig geheugen en de gewone heeft 20 gig geheugen Dacht dat ik dat niet wist. En er zit ook een HDMI-kabel bij. Maar wat is beter(voor later)? Een ps3 Zeg mongool, wat snap jij niet aan de topictitel? Hij vraagt je netjes wat, dan moet je niet met je fanboygedrag aankomen en denken dat je grappig bent. Ontopic: Een HDMI-kabel is in de toekomst beter, omdat steeds meer televisietoestellen worden uitgerust met een HDMI-ingang. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ach, laat de fanboys lekker. Als zij hun hoofd zo diep tussen de billetjes van Sony hebben zitten dan kunnen ze niet anders. Trouwens, als je denkt dat je die extra 100gb ruimte niet nodig hebt, je kan ook een losse HDMI kabel kopen voor je X360, daarmee bespaar je geld. Een grotere hardeschijf is wél handiger, het hangt er vanaf of je ook films, demos etc. wilt downloaden. Als je je hardeschijf alleen maar gebruikt voor je savegames heb je aan 20gb genoeg, als je er ook andere dingen mee wilt doen dan is de Elite een betere keuze. Reageren
philip14 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Kunnen jullie mij is een goede reden (of uitleg) geven waarom ik een Xbox 360 Elite moet kiezen en niet de gewone versie?Alvast bedankt. PSVer De elite heeft 120 gig geheugen en de gewone heeft 20 gig geheugen Dacht dat ik dat niet wist. En er zit ook een HDMI-kabel bij. Maar wat is beter(voor later)? Een ps3 Zeg mongool, wat snap jij niet aan de topictitel? Hij vraagt je netjes wat, dan moet je niet met je fanboygedrag aankomen en denken dat je grappig bent. Ontopic: Een HDMI-kabel is in de toekomst beter, omdat steeds meer televisietoestellen worden uitgerust met een HDMI-ingang. Zo zo gaan we schelden? Reageren
-Omar- Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Dudes chill nou even. Precies zoals Sdajafol zegt licht met het meeste aan jouw. Mijn vriend heeft ee gewone Xbox 360 de middelste. Hij downloaden heel veel demo's en content. Maar opeens was ze 20gb hardeschijf vol. Toen heeft hij een E-lite gekocht. Een andere vriend had de E-lite gekocht maar hij deed er helemaal niks mee hij speelde games en sloeg ze op en er was maar 15gb weg. Je moet dus denken aan: 1. Wat je er mee wilt gaan doen. 2. Wat voor games (dat hang er soms ook van af van de grootte) 3. Neem gewoon de console die jij het beste vind! Reageren
PSVer Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Kunnen jullie mij is een goede reden (of uitleg) geven waarom ik een Xbox 360 Elite moet kiezen en niet de gewone versie?Alvast bedankt. PSVer De elite heeft 120 gig geheugen en de gewone heeft 20 gig geheugen Dacht dat ik dat niet wist. En er zit ook een HDMI-kabel bij. Maar wat is beter(voor later)? Een ps3 Zeg mongool, wat snap jij niet aan de topictitel? Hij vraagt je netjes wat, dan moet je niet met je fanboygedrag aankomen en denken dat je grappig bent. Ontopic: Een HDMI-kabel is in de toekomst beter, omdat steeds meer televisietoestellen worden uitgerust met een HDMI-ingang. Dankje, Ik snap het. Ach, laat de fanboys lekker. Als zij hun hoofd zo diep tussen de billetjes van Sony hebben zitten dan kunnen ze niet anders. Trouwens, als je denkt dat je die extra 100gb ruimte niet nodig hebt, je kan ook een losse HDMI kabel kopen voor je X360, daarmee bespaar je geld. Een grotere hardeschijf is wél handiger, het hangt er vanaf of je ook films, demos etc. wilt downloaden. Als je je hardeschijf alleen maar gebruikt voor je savegames heb je aan 20gb genoeg, als je er ook andere dingen mee wilt doen dan is de Elite een betere keuze. Ook bedankt. Dat is ook handig Zeg mongool, wat snap jij niet aan de topictitel? Hij vraagt je netjes wat, dan moet je niet met je fanboygedrag aankomen en denken dat je grappig bent. Ontopic: Een HDMI-kabel is in de toekomst beter, omdat steeds meer televisietoestellen worden uitgerust met een HDMI-ingang. Zo zo gaan we schelden? Nee. Je moeten beter kijken, vriend Bedoel: Fanboy Dudes chill nou even. Precies zoals Sdajafol zegt licht met het meeste aan jouw. Mijn vriend heeft ee gewone Xbox 360 de middelste. Hij downloaden heel veel demo's en content. Maar opeens was ze 20gb hardeschijf vol. Toen heeft hij een E-lite gekocht. Een andere vriend had de E-lite gekocht maar hij deed er helemaal niks mee hij speelde games en sloeg ze op en er was maar 15gb weg. Je moet dus denken aan: 1. Wat je er mee wilt gaan doen. 2. Wat voor games (dat hang er soms ook van af van de grootte) 3. Neem gewoon de console die jij het beste vind! Bedankt, Ik denk dat ik toch maar de Elite haal. Waarom? Zwart is mooi Reageren
philip14 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Zeg mongool, wat snap jij niet aan de topictitel? Hij vraagt je netjes wat, dan moet je niet met je fanboygedrag aankomen en denken dat je grappig bent. Ontopic: Een HDMI-kabel is in de toekomst beter, omdat steeds meer televisietoestellen worden uitgerust met een HDMI-ingang. Zo zo gaan we schelden? Nee. Je moeten beter kijken, vriend Bedoel: Fanboy Als ik fanboy ben, wtf ben jij dan wel niet PSVer? Reageren
PSVer Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Zeg mongool, wat snap jij niet aan de topictitel? Hij vraagt je netjes wat, dan moet je niet met je fanboygedrag aankomen en denken dat je grappig bent. Ontopic: Een HDMI-kabel is in de toekomst beter, omdat steeds meer televisietoestellen worden uitgerust met een HDMI-ingang. Zo zo gaan we schelden? Nee. Je moeten beter kijken, vriend Bedoel: Fanboy Als ik fanboy ben, wtf ben jij dan wel niet PSVer? Waar slaat dit op? Denk echt dat ik dan PSV in me naam zet? Sorry hoor maar ik vind dit gewoon nergens opslaan. Ik vraagt toch gewoon iets. En gewoon netjes. En dan kom jij aan of ik niks weet van Console's. Ik ben van plan om er één te kopen dus moet ik toch wel snappen wat erin zit. Anders koop ik het niet. Dus moet jij niet met zulke domme reactie komen. >>> Door Froodooo: Wil iedereen aub gewoon ontopic blijven, en niet gaan uitwijken over dit soorten onnozelheden, want het slaat gewoon nergens op natuurlijk.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.